// شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۰۶

اپلیکیشن ایکس‌باکس برای ویندوز ۱۰ بروزرسانی شد

بروزرسانی اپلیکیشن ایکس‌باکس از امروز بر روی ویندوز ۱۰ در دسترس قرار می‌گیرد. مایکروسافت جزئیات اولین بروزرسانی را منتشر کرده است. با زومجی همراه باشید.
در خبر منتشر شده در سایت ایکس‌باکس آمده است:
هدف ما ادامه‌ی عرضه‌ی بروزرسانی‌ها برای اپلیکیشن ایکس‌باکس است. برای جمع آوری بازخورد و پیشنهادات شما این ماه بروزرسانی‌های کوچکی منتشر خواهیم کرد. شما به صورت خودکار بعد از فعال شدن بروزرسانی در فروشگاه (نسخه آزمایشی)، بروزرسانی ماه فوریه (۱۲ بهمن الی ۹ اسفند) را دریافت خواهید کرد.
این شرکت در ادامه افزود:
بعد از اتمام بروزرسانی نسخه اپلیکیشن باید ۲.۲.۱۵۰۲.۰۲۰۱۷ و یا بالاتر باشد. شما می توانید نسخه نرم‌افزار خود را زیر تنظیمات مشاهده کنید.
تصویر محیط برنامه ایکس‌باکس تصویر محیط اپلیکیشن  ایکس‌باکس
جزئیات بروزرسانی ماه فوریه به شرح زیر است: بالای نوار ناوبری: شکلک خندانی بالای صفحه قرار دارد. شما می توانید برای ارسال بازخورد و پیشنهادات خود برای نسخه های پیش‌روی برنامه ایکس‌باکس به تیم تهیه‌کننده از این قسمت استفاده کنید. هم اکنون شما قادر به امتیازدهی به اپلیکیشن ایکس‌باکس هستید. دوستان: تجربه کاربری برای قسمت دوستان بروز شده است. هم اینک شما می توانید دوستان پیشنهادی را از قسمت پیشنهادات، در بالای لیست دوستان مشاهده کنید. شما به راحتی قادر به جستجوی دوستان خود هستید. تنظیمات: چند تغییر کوچک به این بخش اضافه شده است. درصورتی که بروزرسانی جدید را دریافت کرده اید، نظرات خود را در رابطه با این بروزرسانی با ما در میان بگذارید. منبع: Xbox


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده