نویسنده: کیان کاظمی
// دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

بازی Forza Motorsport 7 به ۱۰۰ گیگابایت فضای خالی نیاز دارد

در صفحه فروش بازی Forza Motorsport 7 آمده است که این بازی مسابقه ای در هنگام عرضه به ۱۰۰ گیگابایت فضای خالی نیاز دارد.

استودیو Turn 10 اواخر هفته گذشته از سیستم موردنیاز و سیستم پیشنهادی بازی Forza Motorsport 7 در رایانه‌های شخصی رونمایی کرد که با توجه به فاصله چندین ماهه تا عرضه بازی، نکته عجیبی به حساب می‌آید.

با این وجود یکی از نکاتی که در فهرست ارایه شده توسط استودیو Turn 10 به آن اشاره نشده بود این است که شما برای نصب و اجرای بازی نیازمند فضای خالی بسیار فراوانی در رایانه و البته ایکس‌باکس وان خود هستید.

طبق اطلاعات موجود در صفحه فروش بازی، بازی ماشین سواری Forza 7 در هنگام عرضه نیازمند ۱۰۰ گیگابایت فضای خالی است. به این ترتیب، این بازی به حجیم‌ترین نسخه سری Forza و یکی از بزرگترین بازی‌های ایکس‌باکس وان تبدیل می‌شود. بازی Gears of War 4 با تمامی بروزرسانی‌هایش نزدیک به ۱۲۰ گیگابایت حجم دارد و بازی Halo 5 هم حدود ۱۰۰ گیگابایت، اما دو بازی مذکور پس از چندین ماه دریافت بروزرسانی به این حجم رسیده‌اند.

حجم زیاد بازی معمولا به منابع بسیار باکیفیت یا وجود فایل‌های ویدیویی فراوان مربوط می‌شود. با این حال معمولا سری فورزا از میان پرده‌های از پیش رندر شده استفاده نمی‌کند، اما با توجه به اینکه بازی در رزولوشن 4K محلی اجرا می‌شود، مسلما سازندگان نیازمند طراحی منابع بسیار باکیفیت و پرجزئیات هستند.

بازی Forza 7 در تاریخ سوم اکتبر (۱۱ مهر) برای رایانه های شخصی (ویندوز 10) و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده