// پنجشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۱

بازی کارتی Fable Fortune ماه آینده منتشر خواهد شد

بازی کارتی Fable Fortune که بر اساس بازی نقش‌آفرینی Fable ساخته شده، قرار است در تاریخ ۲۰ تیر برای پی‌سی و ایکس‌باکس وان منتشر شود.

در جدیدترین اخبار بازی، پس از معرفی بازی Fable Fortune مشخص شده که این بازی کارتی که بر اساس سری Fable، محصول استودیو Lionhead، ساخته شده، قرار است در تاریخ ۱۱ ماه جولای (۲۰ تیرماه) برای رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان منتشر شود.

بازی Fable Fortune که توسط دو استودیوی Mediatonic و Flaming Fowl ساخته شده، با ترکیب شخصیت‌ها و اِلِمان‌های سری Fable، یک بازی کارتی جذاب را برای طرفداران به ارمغان آورده است. بازیکنان می‌توانند از حالت‌های سفارشی (Custom)، رقابت یک به یک و همکاری چندنفره در این بازی برای گذراندن اوقات خود استفاده کنند. در زیر می‌توانید تریلری را که از بازی منتشر شده مشاهده کنید:

درست همانند بازی‌های سری Fable، در این بازی نیز می‌توانید انتخاب کنید که پیرو نیروهای خوبی یا بدی باشید و ماموریت‌های هر یک را به انجام برسانید. از سایر ویژگی‌های این بازی می‌توان به وجود ۶ نوع قهرمان منحصربه‌فرد و همچنین امکان نبرد در مکان‌هایی اشاره کرد که همگی از دنیای Albion الهام گرفته شده‌اند.

بازی در تاریخ ذکر شده به همراه بسته‌ی Founder's Pack به قیمت ۱۵ دلار منتشر خواهد شد. این بسته شامل ۲۰ دسته کارت، تروفی کارت انحصاری Flaming Fowl و یک کارت کمیاب موسوم به Giant Egg است. نسخه‌ی رایگان (احتمالا با خرید درون برنامه‌ای) این بازی نیز اواخر سال جاری میلادی عرضه می‌شود. پیش‌تر در زومجی خواندید که فیل اسپنسر گفته که مجموعه‌ی Fable پتانسیل بالایی دارد.

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده