// پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۲

تاریخ انتشار بازی Shadow Tactics: Blades of the Shogun برای کنسول ها اعلام شد

تاریخ انتشار بازی استراتژی Shadow Tactics: Blades of the Shogun برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان مشخص شد.

بازی استراتژی Shadow Tactics: Blades of the Shogun، ساخته استودیو می‌می‌می‌ پروداکشنز (Mimimi Productions)، به‌زودی به کنسول‌های نسل هشتم راه پیدا می‌کند. ناشران این بازی یعنی کالیپسو مدیا (Kalypso) و دیدالیک اینترتینمنت (Daedalic Entertainment) اعلام کردند که بازی در تاریخ ۶ مردادماه برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. این بازی که در سبک تاکتیکی و استراتژی همزمان طراحی شده، از سری بازی‌های قدیمی Commandos الهام گرفته است و توانسته موفقیت‌های زیادی کسب کند.

پورت شدن بازی Shadow Tactics: Blades of the Shogun می‌تواند خبر خوشایندی برای کاربران کنسولی باشد. این بازی در سال ۲۰۱۶ میلادی برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، مک و لینوکس منتشر شد و توانست در سایت متاکریتیک نمره ۸۵ را به خود اختصاص دهد. با این حساب، بازی موفق شد پس از گذشت سال‌ها از به حاشیه رفتن این سبک، خودی نشان دهد.

وقایع این بازی در سال ۱۶۱۵ در ژاپن اتفاق می‌افتد. داستان در مورد طرح قتل شوگان جدید است و کاربران هدایت گروهی از مبارزان را که از مهارت‌های منحصر‌به‌فرد برخوردار هستند، بر عهده می‌گیرند. ماجراهای بازی Blades of the Shogun در مراحلی همچون قصر‌ها، کوه‌ها و کمپ‌های جنگلی اتفاق می‌افتد. کاربران برای اینکه بتوانند مراحل را به اتمام برسانند باید از مهارت‌های هر یک از قهرمانان خود استفاده کنند تا به هدف نهایی دست پیدا کنند. پرتاب شوریکن، قرار دادن تله، استفاده از سلاح تک‌تیرانداز و حتی جاسوسی، از قابلیت‌هایی است که در قهرمانان شما دیده می‌شود.

این بازی کاربران را ترغیب می‌کند که آن را تا حد امکان با مخفی‌کاری پشت سر بگذارند؛ به شکلی که هر بار دشمنان شما را رویت می‌کنند با اعلام زنگ خطر، نگهبانان زیادی را در محدوده شما احضار خواهند کرد. بازی به لطف مکانیزم و هوش مصنوعی فوق‌العاده‌اش به همراه محیط‌های زیبا توانسته خود را به جایگاهی برساند که آن را با سری بازی‌های Commandos مقایسه کنند.

همان‌طور که در بالا اشاره شد، بازی Shadow Tactics: Blades of the Shogun در تاریخ ۶ مردادماه برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر این بازی را که نمرات آن را به نمایش می‌گذارد تماشا کنید.

| |

اگر این بازی را روی پی‌سی تجربه کرده‌اید، نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده