// سه شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۵

کاهش ارزش سهام Take-Two Interactive

در جریان تاخیر خوردن بازی Red Dead Redemption 2، سهام کمپانی Take Two Interactive با کاهش عجیبی رو به رو شد.

یکی از خبرهای بد این چند وقت گذشته به تاخیر خوردن بازی Red Dead Redemption 2 مربوط می‌شود که به جای عرضه در پاییز سال ۲۰۱۷، اعلام شد که در بهار سال ۲۰۱۸ روانه بازار خواهد شد.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، ظاهرا در راستای تاخیر خوردن بازی Red Dead Redemption 2 به ارزش سهام کمپانی تیک‌-تو اینتراکتیو، ناشر بازی، ضربه وارد شده است. در تاریخ یک خرداد (۲۲ می) ارزش سهام این کمپانی ۶۹.۰۴ دلار بوده است و حال با یک کاهش تقریبا ۹ درصدی مواجه شده و به ۶۲.۹۰ درصد رسیده است. 

Take-Two Interactive Share

اگر به نمودار بالا توجه کنیم، می‌بینیم که این کاهش ارزش سهام کمپانی تیک-تو اینتراکتیو درست پس از اعلام تاخیر بازی Red Dead Redemption 2 صورت گرفته است و در همان ساعات اولیه، تاثیر خود را روی سهام کمپانی ناشر گذاشته است. کمپانی راک استار گیمز، سازنده بازی، در جریان یک خبر از تمامی هواداران معذرت خواهی کرده بود و گفته بود که می‌خواهند مطمئن شوند که بازی می‌تواند بهترین تجربه ممکن را در اختیار مخاطبان قرار بدهد. 

همچنین در آخر کمپانی تیک-تو اینتراکتیو اعلام کرده است که امروز گزارش درآمد مالی خود در بازه زمانی اخیر را اعلام خواهد کرد و امیدواریم اطلاعات بیشتری از بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شود. 

در آخر نظر شما کاربران زومجی در مورد تاخیر و این کاهش ارزش سهام کمپانی ناشر چیست؟ 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده