نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۷

بازی Red Dead Redemption 2 تا بهار ۲۰۱۸ تاخیر خورد

بازی Red Dead Redemption 2 که قرار بود پاییز ۲۰۱۷ منتشر شود، تا بهار ۲۰۱۸ تاخیر خورد.

یکی از موردانتظار‌ترین و شاید هم موردانتظار‌ترین بازی سال ۲۰۱۷، بازی Red Dead Redemption 2، ساخته کمپانی راک‌استار گیمز بود. با این حال طبق جدیدترین اخبار بازی، دیگر نباید منتظر انتشار این اثر در سال جاری باشیم. راک استار گیمز دقایقی پیش اعلام کرد که این بازی که پیش از این قرار بود در پاییز ۲۰۱۷ برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر شود، تا بهار ۲۰۱۸ تاخیر خورده است. راک‌استار ضمن اعلام این خبر پستی نیز منتشر کرده که به شرح زیر است:

این بازی عظیم اولین بازی راک‌استار است که از ابتدا با هدف عرضه روی کنسول‌های نسل فعلی ساخته می‌شود و برای اینکه مطمئن شویم قادر به ارائه بهترین تجربه ممکن در بازی به طرفداران‌مان هستیم، نیاز به زمان بیش‌تری برای ساخت بازی داریم.

بازی پیشین راک استار گیمز یعنی GTA V، ابتدا روی کنسول‌های نسل هفتمی عرضه شده بود و پس از آن برای پی‌سی و کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر شد و به همین دلیل هم راک‌استار Red Dead Redemption 2 را اولین بازی خود معرفی کرده که از ابتدا با هدف عرضه روی کنسول‌های نسل هشتمی ساخته می‌شود.

راک‌استار گیمز برای اینکه کمی ناراحتی گیمر‌ها از تاخیر خوردن این بازی را جبران کند، اعلام کرد که تابستان ۲۰۱۷ اطلاعات بیش‌تری از بازی ارائه خواهد کرد و همچنین این شرکت چند تصویر جدید نیز از بازی منتشر کرده که می‌توانید آن‌ها را در ادامه مشاهده کنید:

بازی Red Dead Redemption 2

بازی Red Dead Redemption 2

نظرات خود را در مورد تاخیر خوردن بازی Red Dead Redemption 2 با زومجی در میان بگذارید.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده