نویسنده: کیان کاظمی
// سه شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۲

بازی شوتر تاکتیکی Ready Or Not با سبک و سیاق بازی SWAT 4 معرفی شد

بازی شوتر تاکتیکی Ready Or Not امروز رونمایی شد تا خاطرات بازی SWAT 4 را برای بازیکنان زنده کند.

ساعاتی پیش و در جدیدترین اخبار بازی، شاهد رونمایی از بازی Ready Or Not بودیم؛ یک بازی شوتر تاکتیکی که از بسیاری جنبه‌ها مانند سری SWAT و سری Rainbow Six است.

از این بازی تاکتیکی که توسط یک تیم تازه در استودیو Void Interactive ساخته می‌شود، به عنوان بازی شوتری یاد شده که شما را در نقش یک تیم SWAT حرفه‌ای قرار می‌دهد تا در شرایطی سخت به خنثی کردن موقعیت‌های خصومت‌آمیز بپردازید.

بازی Ready or Not شامل حالت‌های تک‌نفره، رقابتی و همکاری چندنفره است و تا هشت بازیکن را پشتیبانی می‌کند. در وب‌سایت رسمی بازی به چندین ویژگی کلیدی که موجب تمایز این اثر با دیگر بازی‌های تاکتیکی می‌شود، اشاره شده است. از این ویژگی‌ها می‌توان به وجود تعداد فراوانی سلاح غیرکشنده (مثل اسپری فلفل، شوکر و شاتگان‌های بین‌بگ)، بخش مخصوص برای طرح کردن نقشه و امکان کنترل کامل سرعت باز کردن درها (با استفاده از اسکرول ماوس) و میزان خم شدنتان در گوشه دیوارها اشاره کرد. سیستم‌های دیگری هم در بازی وجود دارند که از میان آن‌ها می‌توان به شبیه‌سازی تاثیر تیراندازی روی دست یا پا اشاره کرد.

فعلا خبری از نمایش درست و حسابی گیم‌پلی Ready Or Not نیست؛ اما نکته‌ای که می‌توان به آن پی برد، ایده جاه‌طلبانه بازی است و بایستی صبر کنیم و ببینیم که آیا استودیو Void می‌تواند آن را با موفقیت پیاده‌سازی کند یا خیر.

در یکی از پست‌های بلاگ بازی آمده است که روند توسعه پروژه از ژوئن ۲۰۱۶ (خرداد-تیرماه ۹۵) آغاز شده؛ اما هنوز خبری از تاریخ انتشار دقیق آن نیست. پلتفرم‌های مقصد بازی هم هنوز مشخص نشده‌اند؛ اما با توجه به استفاده از چرخ اسکرول ماوس، رایانه‌های شخصی مسلما یکی از آن‌ها خواهد بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده