// یکشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۹

شخصیت Rocket Raccoon برای بازی Marvel vs. Capcom Infinite تایید شد

شخصیت Rocket Raccoon برای بازی مبارزه‌ای Marvel vs. Capcom Infinite رسما تایید شد.

چند ماه پیش بود که بازی Marvel vs. Capcom Infinite رسما معرفی شد و مدتی قبل، همان‌طور که در زومجی نیز خواندید، چند شخصیت جدید آن در قالب یک تریلر معرفی و تاریخ انتشار بازی نیز اعلام شد. حال و در جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر این بازی اقدام به انتشار محتاطانه خبری کرده که ورود شخصیت جدیدی به بازی را نشان می‌دهد. این شخصیت راکت راکون (Rocket Raccoon) نام دارد و پیش‌تر نیز شایعه شده بود که قرار است وارد بازی Marvel vs. Capcom Infinite شود؛ اما اکنون به‌صورت رسمی تایید شده و در زیر می‌توانید متن مربوط به این تایید را مشاهده کنید:

یک جای خالی هم برای من کنار بگذارید! من Rocket Raccoon هستم.

نکته‌ی دیگری که ورود این شخصیت را تقویت می‌کند، اکران فیلم مبدا این کاراکتر، یعنی فیلم نگهبانان کهکشان، بخش 2 (Guardians of the Galaxy Volume 2) در اواخر هفته‌ی جاری است. پیش‌تر ویدیویی هم منتشر شده بود که این کاراکتر را در کنار همراه همیشگی خود، یعنی Groot نشان می‌داد؛ اما مشخص نیست که این دو در بازی نیز در کنار یکدیگر خواهند بود یا این‌که Groot تنها بخشی از حرکت Ultimate شخصیت Rocket Raccoon خواهد بود. این اولین باری نیست که این راکون دوست‌داشتنی در سری Marvel vs. Capcom رخ نشان داده و او همین حالا هم در بازی Ultimate Marvel vs. Capcom 3 به عنوان یک شخصیت مجزا حضور دارد؛ اما اگر در نسخه‌ی جدید بازی، Groot نیز همراهش باشد، هیجان آن بیشتر خواهد شد.

بازی Marvel vs. Capcom Infinite

به لطف فیلم نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) و نسخه‌ی دوم این فیلم، شخصیت‌های آن به دارایی‌های باارزش کمپانی مارول تبدیل شده‌اند و بعید نیست که شاهد شخصیت‌های دیگری نیز از این فیلم در بازی Marvel vs. Capcom Infinite باشیم. همچنین می‌توانیم منتظر اخبار بیشتری از بازی در رویداد E3 2017 باشیم. پیش‌تر در زومجی تمامی شخصیت‌های معرفی شده‌ی بازی Marvel vs. Capcom Infinite را در یک نوشتار مشاهده کردید.

نظر شما در مورد این شخصیت چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده