// شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۹

بازی با باب راس نقاش را در Smite تجربه کنید

جدیدترین بروزرسانی بازی Smite باب راس، نقاش معروف را در قالب یک پوسته جدید به بازی اضافه می‌کند.

تقریبا همه‌ی ما باب راس (Bob Ross، نقاش معروف آمریکایی که در سال ۱۹۹۵ از دنیا رفت) را می‌شناسیم. اکنون در جدیدترین اخبار بازی، استودیو های-رز در اقدامی جالب، ظاهر یا پوسته‌ای (Skin) برای یکی از شخصیت‌های بازی Smite طراحی کرده که باب راس نیز در آن حضور دارد.

این اسکین که قرار است در بروزرسانی 4.8 بازی، در هفته‌ی جاری منتشر شود، متعلق به شخصیت Sylvanus خواهد بود که باب راس نقاش نیز در کنار این درخت دوست‌داشتنی حضور خواهد داشت. این ظاهر جدید تقریبای جلوه‌ی تمامی قابلیت‌های Sylvanus را تغییر خواهد داد و حرکات و ضربات وی را به نقاشی و پرتاب لوازم آن بدل خواهد کرد. در زیر می‌توانید تصویر این اسکین زیبا را مشاهده کنید:

بازی Smite

استودیو Hi-Rez کار را به اینجا خاتمه نداده و تعدادی آیتم دیگر نیز به علاوه‌ی پوسته‌ی ذکر شده در قالب باندل باب راس منتشر خواهد کرد. این بسته شامل ظاهر، قاب صفحه‌ی بارگذاری بازی (Loading Frame)، پس‌زمینه‌ی زمان بارگذاری (Loading Screen) و Jump Stamp با طرح باب راس نقاش خواهد بود. علاقه‌مندان می‌توانند این بسته را به قیمت ۹.۹۹ دلار یا ۷۰۰ الماس داخل بازی تهیه کنند. بروزرسانی 4.8 بازی Smite که موارد متعدد دیگری را نیز به بازی اضافه می‌کند، در تاریخ ۱۹ اردیبهشت ماه (۹ ماه مه) برای رایانه‌های شخصی و در ۲۶ اردیبهشت ماه (۱۶ ماه مه) برای نسخه‌های کنسولی بازی منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد این پوسته‌ی جالب چیست؟


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده