// دوشنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۱

ویدیوی واقعیت مجازی بازی Tekken 7 فاش شد

ویدیویی در اینترنت فاش شده است که حالت واقعیت مجازی بازی Tekken 7 را نشان می‌دهد.

در هفته بازی‌های پاریس بود که باندای نامکو در خبری کوتاه اعلام کرد بازی Tekken 7‌ از هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR پشتیبانی می‌کند. هر چند در آن زمان در این رابطه سر و صدای کوتاهی به راه افتاد؛ اما تا به امروز هیچ ویدیویی از این حالت منتشر نشده است. اکنون اما یکی از کاربران یوتیوب با نام کاربری Shirrako ویدیویی را از حالت پلی‌استیشن VR بازی تکن 7 منتشر کرده است.

در این ویدیو شاهد نبردی میان دو شخصیت جین کازاما (Jin Kazama) و آکوما (Akuma)‌ هستیم که در استیج Infinite Azure به مبارزه با یکدیگر می‌پردازند. شما می‌توانید این مبارزه را از طریق ویدیوی پایین تماشا و دانلود کنید:

| |

از دیگر اخبار بازی، کاتسوهیرو هارادا، کارگردان بازی Tekken 7، این هفته از لزوم کراس پلتفرم بین کنسول‌ها سخن گفته است. علاوه بر این، با نزدیک شدن به زمان عرضه بازی، باندای نامکو نیز ویدیوهای جدیدی را از گیم‌پلی بازی منتشر کرده است. در یکی از این تریلر ها نبرد کینگ و هیهاچی به تصویر کشیده شده است. در ویدیوی دیگر نیز می توانید ویدیویی از نبرد شاهین و لارس را تماشا کنید.

از شما دعوت می‌کنیم برای مشاهده‌ی مشخصات فنی انواع هدست واقعیت مجازی و قیمت آن‌ها از بخش محصولات زومیت استفاده کنید. پلی‌استیشن VR، هدست های آکیولس و وایو HTC در کنار دیگر هدست‌های واقعیت مجازی در این بخش در دسترس هستند.

بازی Tekken 7 در تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۱۷ (۱۲ خرداد ۱۳۹۶) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده