نویسنده: کیان کاظمی
// یکشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸

بخش داستانی بازی Tekken 7 گیم پلی متنوعی خواهد داشت

به نظر می‌رسد بازی Tekken 7 علاوه بر مکانیک‌های سنتی یک بازی مبارزه‌ ای، عناصر مختلفی نظیر تیراندازی و دکمه زنی را در خود جای داده است.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم بازی Tekken 7 محدود به سیستم‌های سنتی مبارزه‌ای نخواهد بود. به تازگی وبسایت GameSpot در جلسه پیش نمایش بازی شرکت کرده و متوجه شده که عناصر یک بازی شوتر سوم شخص نیز در بخش داستانی بازی وجود دارد. در یکی از بخش‌های داستانی پیرامون شخصیت Lars، این شخصیت می‌تواند با استفاده مسلسل دستی خود به دشمنان شلیک کند و در جریان این سکانس، دوربین به زاویه سوم شخص سوییچ می‌کند.

هنوز مشخص نیست که آیا این مکانیک تیراندازی در مسابقات بخش چندنفره هم وجود دارد یا خیر، بخصوص که این ویژگی فقط توسط شخصیت Lars در حالت داستانی بازی Tekken 7 به کار رفته است.

تیراندازی تنها ویژگی جدیدی نیست که در بازی Tekken 7 وجود دارد؛ در یکی از تریلرهای بازی در نمایشگاه E3 2016 مشخص شد که این بازی مبارزه‌ای به سکانس‌های کلیدزنی هم مجهز بوده که احتمالا محدود به بخش داستانی هستند.

پس از عرضه نسخه Fated Retribution بازی در دستگاه‌های آرکید برای کشور ژاپن، بازی Tekken 7 در دومین روز جولای (یکشنبه، ۱۱ تیر) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. البته تاریخ انتشار اولیه بازی مصادف با اوایل سال ۲۰۱۷ بود که سپس با تاخیر مواجه شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده