نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۶

تاریخ انتشار بروزرسانی داستانی بازی Shovel Knight مشخص شد

استودیوی Yacht Club Games اعلام کرد که بروز‌رسانی داستانی بازی Shovel Knight بصورت رایگان در تاریخ پنجم اردیبهشت منتشر خواهد شد.

طبق اعلام استودیوی Yacht Club Games بروز‌رسانی داستانی بازی Shovel Knight در تاریخ ۵ اردیبهشت برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن ویتا و نینتندو 3DS در امریکای شمالی بصورت رایگان منتشر خواهد شد.

این بروز‌رسانی که  Specter of Torment نام دارد، در حال حاضر برای رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ در دسترس قرار گرفته است و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا کنترل کاراکتر Specter Knight را بدست بگیرند.

تا به این لحظه خبری از تاریخ انتشار این بروزرسانی برای کشور‌های اروپایی منتشر نشده است و توسعه‌دهندگان نیز منتظر اعلام تاریخ عرضه‌ی رسمی آن توسط ناشر بازی در اروپا هستند.

اگر تاکنون بازی Shovel Night را خریداری نکردید، این بروز‌رسانی به عنوان یک محصول مستقل با قیمت ۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد. همچنین Shovel Knight: Treasure Trove Edition به عنوان یک نسخه‌ی کامل از بازی با قیمت ۲۴.۹۹ دلار در اختیار هواداران قرار خواهد گرفت که شامل موارد زیر است:

در صورتی که پیش از این بازی Shovel Night را خریداری کرده‌اید، این بروزرسانی کاملا «رایگان» خواهد بود. اطلاعاتی از Specter of Torment توسط توسعه‌دهندگان منتشر شده است که در ادامه بطور خلاصه به آنها می‌پردازیم:

بروزرسانی Specter of Torment یک پیش‌درآمد برای این مجموعه خواهد بود که کنترل Specter Knight را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. این کاراکتر با چابکی مافوق طبیعی خود می‌تواند روی زمین سر خورده و از دیوار‌ها بالا برود. اگر کاراکتر Specter Knight وضایف خود را به درستی انجام دهد، شانس به دست آوردن انسانیت از دست رفته‌ی خود را خواهد داشت تا با از بین بردن زنجیر‌ها از بردگی رهایی یابد.  


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده