بازی Star Wars Battlefront 2 دارای سرور های اختصاصی خواهد بود
صنعت بازیهای ویدیویی در بازه زمانیای قرار دارد که بخش آنلاین و بازیهای آنلاین و رقابتی، جدیتر از گذشته کار خود را ادامه میدهند و یکی از نکات مهم برای ارائه تجربهای بینقص در بازیهای آنلاین، کیفیت اتصال بازیکن به بخش آنلاین بازیها است. با این حال هنوز شاهد این هستیم که بعضی از بازیهای ویدیویی از روش اتصال بازیکن به بازیکن پشتیبانی میکنند که این روش برای بازیهای شوتر سرعتی و بازیهای رقابتی جوابگو نیست. زیرا در این حالت شاهد قطع ارتباط یا مشاهده مشکلات مربوط به پینگ خواهیم بود.
حال طبق جدیدترین اخبار بازی، دنیس برانول، دستیار طراح بازی Star Wars Battlefront 2، اعلام کرده است که استودیو دایس، سازنده بازی، همانند سایر بازیهای خود از سرورهای اختصاصی استفاده خواهد کرد. اگر از همراهان بازیهای استودیو دایس باشید، شنیدن این خبر یک چیز عادی است و امیدواریم همانند گذشته شاهد سرورهای با کیفیتی از سوی تیم سازنده باشیم.
ظاهرا استودیو دایس جز آن دسته از توسعه دهندگانی است که از اهمیت بالای سرورهای اختصاصی مطلع است. زیرا استفاده از اتصال بازیکن به بازیکن آن هم برای بازی که در نقشههای آن ۴۰ بازیکن در هر تیم به رقابت کردن با یکدیگر میپردازند، میتواند بازی را نابود کرده و بخش آنلاین بیکیفتی را به مخاطب ارائه بدهد.
بازی Star Wars Battlefront II در تاریخ ۲۶ آبان (۱۷ نوامبر) روی رایانههای شخصی، پلیاستیشن 4 و ایکسباکس وان عرضه خواهد شد.