نویسنده: آرش رستمی
// شنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

تاریخ انتشار بسته Jets برای بازی Arma 3 مشخص شد

سازنده‌ی بازی Arma 3 تاریخ عرضه‌ی بسته‌ی Jets را، به‌همراه جزئیات بروزرسانی رایگان این بازی، اعلام کرد.

چندی پیش در اخبار بازی به اطلاع‌تان رساندیم که استودیو بوهیمیا اینتراکتیو (Bohemia Interactive)، سازنده‌ی بازی Arma 3، بسته‌ی الحاقی Jets را برای آن معرفی کرده است. اکنون بوهیمیا اعلام کرده که این DLC در ۱۶ ماه مه (۲۶ اردیبهشت) منتشر می‌شود.

بسته‌ی Jets سه فروند هواپیمای جت را در کنار یک هواپیمای بدون سرنشین (UCAV) به بازی اضافه می‌کند. این محتوای دانلودی همچنین یک ماموریت Showcase جدید را با نام Showcase Fighter Jets در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد که هر دو نوع نبردهای هوا-به-هوا و هوا-به-زمین را شامل می‌شود.

در این میان، آرما 3 علاوه بر محتوای تجاری Jets یک بروزرسانی رایگان هم دریافت خواهد کرد. این آپدیت تغییراتی مانند بهبود هدف‌گیری و تشخیص اهداف، بازنگری در پیاده‌سازی آسیب‌های وارده بر هواپیماهای بال ثابت (Fixed-wing) در راستای افزایش دادن خط سلامت و بهبود افکت‌ها، پویا شدن تجهیزات لوازم نقلیه و بهینه‌سازی جت‌ها را در بازی اعمال می‌کند.

در آن‌سو بسته‌ی Jets موارد زیر را با خود به‌همراه می‌آورد:

  • جنگنده‌ی F/A-181 Black Wasp II: این جنگنده‌ی تاکتیکی از نسل پنجم هواپیماهای جت است؛ از نوع تک-سرنشین و مجهز به موتور دوگانه که کارایی‌اش منحصر به آب‌وهوای خاصی نیست. این هواپیما از اساس به‌عنوان یک جنگنده‌ی برتری هوایی (Air-superiority fighter) طراحی شده؛ ولی توانایی حمله به زمین را هم دارد. جنگنده‌ی نام‌برده به‌لطف ساختار بیرونی‌اش می‌تواند طیف گسترده‌ای از سلاح‌ها را با خود حمل کند. جت Black Wasp II پیش‌نیازهای عملیات مبتنی بر ناوهای هواپیمابر را دارا است.
  • جنگنده‌ی To-201 Shikra: این هواپیمای جت هم از نسل پنجم و نوع تاکتیکی تک-سرنشین با موتور دوگانه است که با انواع شرایط آب‌وهوایی سازگاری دارد. هواپیمای فوق به‌دست سندیکای مشترک روس‌ها و نیروهای CSAT ساخته شده؛ با این هدف که به‌عنوان یک جنگنده‌ی برتری هوایی چابک، با توانایی مانور بالا، به کار گرفته شود. این جنگنده هم مانند Black Wasp II می‌تواند به اهداف زمینی حمله کند. جت Shikra با Pylonهای متداول‌اش طیف گسترده‌ای از تسلیحات را پشتیبانی می‌کند؛ ضمن اینکه فضای داخلی هم برای قرارگیری سلاح‌ها دارد.
  • جنگنده‌ی A-149 Gryphon: این هواپیما یک جت تاکتیکی از نسل چهارم و نوع تک-سرنشین و تک -موتور به‌شمار می‌رود که با انواع آب‌وهوا سازگار است. جت Gryphon با هدف دستیابی به جنگنده‌ای مقرون‌به‌صرفه طراحی شده که بتواند در نقش‌های گوناگون به کار گرفته شود. این هواپیما، برخلاف بعضی جنگنده‌های برتری هوایی بزرگ، در پروازهای ارتفاع-پایین هم عملکرد خوبی دارد. با وجود زمان زیادی که از طراحی پلتفرم این جنگنده می‌گذرد، A-149 با مجموعه‌ای از جدیدترین حسگرها و تسلیحات بروز شده است.
  • هواپیمای بدون سرنشین Sentinel: هواپیمایی تاکتیکی و بدون سرنشین (UCAV) از نسل پنجم است که به موتور دوگانه مجهز شده و عملکردش وابسته به شرایط آب‌وهوایی خاصی نیست. هدف اصلی از طراحی Sentinel دستیابی به یک پلتفرم شناسایی بوده؛ اما این هواپیما می‌تواند حملات زمینی را هم با دقت بالایی به نتیجه برساند. عملیات Sentinel معمولاً از روی ناوهای هواپیمابر آغاز می‌شود.

در این میان، به‌گفته‌ی بوهیمیا اینتراکتیو تمام دارندگان Arma 3 خواهند توانست بدون پرداخت هزینه‌ای به ناو هواپیمابر CVN-83 USS Freedom دسترسی پیدا کنند. این ناو را می‌توان با استفاده از 3D Scenario Editor در نقاط موردنظر قرار داد؛ اما امکان هدایت کردن مستقیم آن وجود ندارد. در پایان، تریلر این ناو هواپیمابر را مشاهده می‌کنید.

| |

بسته‌ی الحاقی Jets را هم‌اکنون می‌توان از فروشگاه استیم یا Bohemia Store با ۱۰ درصد تخفیف پیش‌خرید کرد. پس از انتشار، قیمت این محتوا به ۱۲ دلار خواهد رسید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده