نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱

بسته الحاقی Jets بازی Arma 3 به همراه چند بسته دیگر رسما معرفی شد

امروز کمپانی بوهمیا اینترکتیو چندین بسته الحاقی جدید برای بازی Arma 3 معرفی کرد.

کمپانی بوهمیا اینترکتیو (Bohemia Interactive) امروز به مناسبت عبور فروش بازی Arma 3 از مرز سه میلیون نسخه چندین بسته الحاقی جدید را برای این بازی تیراندازی تاکتیکی معرفی کرد. همچنین کمپانی جزئیات بروزرسانی‌های جدیدی را که قرار است برای بازی آرما 3 منتشر شوند تشریح کرد. در کنار این خبر، یک تریلر جدید هم از بازی منتشر شده که در آن می‌توانیم بخشی از بسته الحاقی Jets بازی Arma 3 را مشاهده کنیم.

جی کرو (Jay Crowe)، طراح ارشد بازی، در رابطه با این خبر می‌گوید:

اشتراک گذاری‌ برنامه‌هایمان برای بازی Arma 3 با بررسی پیشرفت‌های گذشته و نگاهی برای کارهای پیش رو به یک رسم سالانه تبدیل شده است. سال ۲۰۱۷ هم از این قاعده مستثنی نیست. باعث افتخار ماست که باری دیگر پیشرفت خود را با تمرکزی ویژه روی بسته الحاقی Jets به شما ارایه دهیم. امسال یک سال بسیار ویژه است، چرا که فروش بازی Arma 3 از مرز سه میلیون نسخه عبور کرده است.

علاوه بر سخنان بالا، کمپانی برنامه‌های خود برای محتوای در دست ساخت بازی Arma 3 را منتشر کرد:

بسته الحاقی Jets بازی Arma 3 که قرار است در ماه می ۲۰۱۷ منتشر شود، سه جت جنگنده جدید، یک حامل هوایی بدون سرنشین (UCAV)، یک سناریو نمایشی جدید، اچیومنت‌های استیم و غیره را ارایه می‌دهد. بسته الحاقی Jets به همراه یک بروزرسانی رایگان پلتفرم عرضه می‌شود که با تغییرات اساسی سیستم سنسور بازی برای نشانه گیری پیشرفته، مدل بهبود یافته سیستم تشخیص آسیب هواپیماهای ثابت بال که نقاط برخورد و افکت‌های آسیب را گسترش می‌دهد، تجهیزات پویا وسایل نقلیه و چندین بهبود دیگر مربوط به جت‌ها همراه خواهد بود. بسته الحاقی Arma 3 Jets اولین بسته الحاقی بازی محسوب می‌شود که به همراه تیم خارجی استودیو براوو زیرو وان (Bravo Zero One Studios) ساخته می‌شود. (این استودیو توسط یکی از برندگان مسابقه Make Arma Not War هدایت می‌شود).

به مناسبت شانزدهیم سالگرد مجموعه Arma، کمپانی بوهمیا اینترکتیو بسته الحاقی Arma 3 Malden را به صورت رایگان در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۱۷ (پنج شنبه، ۱ تیر ۱۳۹۶) عرضه خواهد کرد. این بسته الحاقی نسخه بازسازی شده نقشه Malden است که در اولین نسخه Arma وجود داشت. علاوه بر این، استودیو یک حالت چندنفره رایگان به نام Combat Patrol را منتشر خواهد کرد. در این حالت، بازیکنان بایستی چندین ماموریت مختلف را به عنوان یک تیم پیاده نظام انجام دهند و هر بار تکرار بازی به علت ساختار تصادفی این حالت، حس و حال متفاوتی خواهد داشت.

در حالی که طرح اصلی بسته الحاقی Orange بازی Arma 3 (عنوان این بسته هنوز مشخص نیست) که قرار است سه‌ماهه سوم سال ۲۰۱۷ منتشر شود بعدا مشخص می‌شود، این بسته الحاقی جدید یک چشم انداز جالب و منحصر به فرد میدان نبرد را به نمایش می‌گذارد. بسته الحاقی Arma 3 Orange چندین وسیله نقلیه جدید، لباس و تجهیزات تازه را به همراه ابزار دکوری، بخش داستانی کوچک، سناریو نمایشی و غیره به بازی اضافه می‌کند. از نظر اندازه، بسته الحاقی Arma 3 Orange بین بسته Arma 3 Karts و بسته‌های Arma 3 Helicopters/Marksmen/Jets/Tanks قرار دارد.

بسته الحاقی Arma 3 Tac-Ops قرار است در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۱۷ منتشر شود و عملیات‌های تاکیتی جدیدی به بازی اضافه کند. این سناریوهای تکنفره روی گیم‌پلی نظامی موثق با چالش‌های فراوان و قابلیت تکرار مجدد بنا شده‌اند و بهترین استفاده را از محیط گسترده، سلاح‌ها و وسایل نقلیه بازی Arma 3 می‌کنند.

بسته الحاقی Arma 3 Tanks قرار است در اولین سه‌ماهه سال ۲۰۱۸ منتشر شود و روی نبردهای زرهی تمرکز خواهد کرد. این بسته شامل سه حامل زرهی، محتوای قابل بازی جدید و غیره خواهد بود. این بسته نیز به همراه یک بروزرسانی پلتفرم رایگان عرضه می‌شود که ویژگی‌ها و بهبودهای جدیدی را برای خودروهای سنگین و حامل‌های زرهی به دنبال خواهد داشت.

بازی Arma 3 به طور انحصاری از طریق فروشگاه استیم برای رایانه‌های شخصی به قیمت ۳۹.۹۹ دلار در دسترس است. در پایان می‌توانید تریلر جدید بازی را تماشا کنید.

| |


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده