// جمعه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۸

جزییات آپدیت جدید بازی Race the Sun

استودیو Flippfly جزئیات بروزرسانی جدید بازی Race the Sun را برای پلی‌استیشن 4 منتشر کرد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی، استودیو فلیپ‌فلای (Flippfly) در وبلاگ پلی‌استیشن جزئیاتی از آپدیت رایگان بازی Race the Sun منتشر کرد. آپدیت جدید که برای پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود، پشتیبانی از هدست‌ واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR را به همراه حالت Sunrise به این بازی اضافه می‌کند.

به گفته سازندگان، پشتیبانی از واقعیت مجازی از سوی طرفداران چندین بار برای این بازی درخواست شده است و حال اعلام شد که این ویژگی در تاریخ ۲۹ فروردین ماه (۱۸ آوریل) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. کاربران می‌توانند از طریق منو بازی پشتیبانی واقعیت مجازی را برای این بازی فعال و به راحتی با خاموش کردن هدست آن را غیر فعال کنند. کاربران می‌توانند تمامی حالت‌های این بازی را به واسطه‌ی هدست پلی‌استیشن VR تجربه کنند.

از طرفی استودیو فلیپ‌فلای اعلام کرد که کاربران هم اکنون می‌توانند این بازی را در حالت اول شخص تجربه کنند. برای این کار کافی است تنظیمات را تغییر داده یا کلید «مربع» را در بازی بزنید.

حالت Sunrise که تیر ماه ۹۴ برای رایانه‌های شخصی منتشر شده بود، به کاربران اجازه می‌دهد که بازی را در درجه سختی آسان تجربه کنند و صرفا از پرواز کردن لذت ببرند. این حالت امتیازات را در جدول امتیازات جهانی (Leaderboards) ثبت نمی‌کند.

همچنین بروزرسانی جدید محیط‌های نو را به این بازی اضافه می‌کند که کاربران می‌توانند از طریق پورتال‌ها به آنها دسترسی داشته باشند. بر این اساس کاربران بدون مراجعه به Void‌ می‌توانند از طریق پورتال‌ها به پنج دنیای این بازی راه پیدا کنند.

بازی Race the Sun هم اکنون برای رایانه‌‌های شخصی، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن ویتا، پلی‌استیشن 3 و iOS در دسترس است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده