نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲

عرضه بازی The Signal From Tolva برای رایانه های شخصی

استودیو بیگ‌ روبات با انتشار تریلری عرضه بازی The Signal From Tolva را برای رایانه‌های شخصی اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو انگلیسی Big Robot، استودیویی که وظیفه ساخت بازی Sir You are Being Hunted را بر عهده داشته، با انتشار تریلری اعلام کرد که بازی جدید آنها که The Signal From Tolva نام دارد، برای رایانه‌های شخصی عرضه شده است. این بازی، یک بازی جهان‌باز شوتر اول شخص است. در صفحه رسمی بازی The Signal From Tolva در استیم، این بازی به شرح زیر توضیح داده شده است:

در آینده‌ای دور، فرقه‌های مختلف روبات‌ها، در حال گشت و گذار در میان بازمانده‌های یک تمدن باستانی در تولوا هستند که ناگهان مورد عجیبی را پیدا می‌کنند که شما یک پهپاد را می‌دزدید و جستجوی خود را برای یافتن پاسخ سوالات پیش آمده آغاز می‌کنید.

بازی The Signal From Tolva، یک ماجراجویی هیجان‌انگیز در یک دنیای علمی تخیلی است. این دنیا پر است از زیبایی و خطر و شما باید برای بقا، با خطرات بسیار زیادی روبه‌رو شوید و از میان فضاهای فوق‌العاده زیبا و خطرناک رد شوید و برای در دست گرفتن کنترل این مکان، با دشمنان مختلف مبارزه کنید. برای پیروزی در برابر دشمنان، باید از ابزار مختلفی استفاده کنید و رازهای مختلفی را پیدا کنید. شما توانایی این را دارید که با هک کردن روبات‌های مختلف، آنها را به متحدین خود تبدیل کنید.

مبارزه کنید، جستجو کنید و راز The Signal From Tolva را کشف کنید.

این بازی هم‌اکنون با قیمت ۱۹.۹۹ دلار در استیم در دسترس علاقمندان قرار گرفته است. در انتها نیز می‌توانید تریلر روز عرضه بازی را تماشا کنید:


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده