نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۲

تاریخ عرضه بازی Cites: Skylines برای ایکس باکس وان

کمپانی پارادوکس اینتراکتیو تاریخ عرضه بازی Cites: Skylines را برای ایکس‌باکس وان اعلام کرد. 

امروز و در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی پارادوکس اینتراکتیو، ناشر، و استودیو Colossal Order، سازنده بازی Cities: Skyline، تاریخ عرضه این بازی برای ایکس‌باکس وان را اعلام کردند. بر این اساس این بازی شبیه‌ساز شهرسازی قرار است در تاریخ ۱ اردیبهشت برای ایکس‌باکس وان منتشر شود. 

نسخه ایکس‌باکس وان بازی به صورت دیجیتالی و فیزیکی در دسترس خواهد بود و پیش‌فروش آن هم از امروز آغاز شده است. همچنین این نسخه از بازی که به طور کامل Cities: Skylines – Xbox One Edition نام دارد، قرار است شامل بسته الحاقی After Dark بازی نیز باشد. 

برای بازی Cities: Skyline تا به امروز بسته‌های الحاقی دیگری با نام‌های Natural Disasters، Relaxation Station، High-Tech Buildings، Stadiums: European Club Pack، Art Deco، Snowfall، Mass Transit، Match Day، و Pearls From the East نیز منتشر شده است که هنوز مشخص نیست که آیا نسخه ایکس‌باکس وان شامل این بسته‌ها نیز خواهد بود یا اینکه اصلا کاربران این کنسول قادر به خرید و دریافت این بسته‌ها به صورت مجزا خواهند بود یا خیر. 

کمپانی پارادوکس اینتراکتیو قیمت نسخه ایکس‌باکس وان بازی را ۴۰ دلار اعلام کرده که ۱۰ دلار گران‌تر از نسخه پی‌سی آن است. این بازی پیش از این برای ویندوز، مک و لینوکس منتشر شده بود. سازنده و ناشر بازی هنوز اشاره‌ای به عرضه احتمالی این بازی برای پلی‌استیشن 4 نکرده‌اند. همچنین در دیگر اخبار مرتبط با این بازی، چندی پیش اعلام شد که فروش آن از مرز ۳.۵ میلیون نسخه عبور کرده است. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده