// پنجشنبه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۲

تصویر منتشر شده مبنی بر حضور اما استون در بازی Death Stranding جعلی بوده است

مدتی پیش تصویری در فضای مجازی مبنی بر حضور اما استون در بازی Death Stranding منتشر شد. حال امروز مشخص شده که این تصویر جعلی بوده و حقیقت ندارد.

مدتی پیش تصویری در وبسایت 4Chan و انجمن ردیت (Reddit) منتشر شده که زنی را با گریم و طراحی ظاهری شخصیت مدس میکلسن (Mads Mikkelsen) در آخرین تریلر رسمی از بازی Death Stranding که در جریان مراسم The Game Awards 2016 (گیم آواردز ۲۰۱۶) منتشر شده بود نشان می‌داد. در آن زمان شایعه شد که این تصویر در واقع از اما استون (Emma Stone) گرفته شده و حضور او را در این بازی را تایید می‌کند. حتی برخی از وب سایت‌ها این شایعه را تایید کرده بودند. از آن‌جایی که خود هیدئو کوجیما نیز علاقه فراوانی به استفاده از ستارگان سینما در آثارش دارد این مورد هر چه بیشتر رنگ واقعیت به خود گرفت.

درست است که بسیاری از ما خواستار حضور ستاره فیلم La La Land در بازی به شدت مورد انتظار Death Stranding هستیم و از سویی کوجیما نیز همیشه علاقمند به همکاری با بازیگرانی بوده که به تحسین آن‌ها پرداخته ولی به طور قطع می‌توانستیم به جعلی بودن تصویر منتشر شده پی ببریم. اول از همه وبسایت‌هایی که تصویر در آن‌ها منتشر شده بود چندان منابع قابل اعتمادی نیستند و کیفیت تصویر نیز چندان مطلوب نبود که بتوانیم متوجه موردی در خصوص آن شویم. از همه مهمتر هیچ دلیل منطقی وجود ندارد که یکی از شخصیت‌های اصلی و کلیدی بازی با همان لباس و گریم میکلسن در ساخته کوجیما حضور داشته باشد.

ما در زمان انتشار این تصویر اشاره‌ای به اما استون نداشتیم

حال امروز به صورت رسمی متوجه شدیم که این تصویر جعلی بوده و در واقع این تصویر از مایکی (یوتیوبر معروف که کانال Glam&Gore را در اختیار دارد) گرفته شده است. در کنار این مورد او ویدیویی را در خصوص روند گریم و طراحی لباس خود منتشر کرده است.

او در خصوص تمام این شایعات گفته است:

ما در زمان انتشار این تصویر اشاره‌ای به اما استون نداشتیم و حرفی در این خصوص نزدیم بلکه وبسایت‌های فعال حوزه بازی این شایعات را مطرح کردند. با این حال شما می‌توانید نگاهی به تصویر اصلی بیاندازید. بسیاری از افراد در حال بحث در این خصوص هستند که اما استون در بازی حضور دارد. حتی تئوری‌های و مطالبی را پیرامون لباس و گریم دو شخصیت میکلسن و استون، جهان‌های موازی و حتی توانایی های موتور بازی [Decima] منتشر کردند. همه این موارد نشان می‌دهد که کوجیما تا چه حد طرفداران قدرتمندی پشت بازی خود دارد و تمامی بحث‌ها و تئوری‌هایی که تنها در خصوص یک تصویر ساده منتشر شدند باعث شگفت زدگی من شد.

او صحبت‌های خود را این گونه ادامه داد:

ما واقعا فکر نمی‌کردیم که با یک تصویر بتوانیم چنین حقه‌ای را پیاده سازی کنیم که بسیاری باور کنند این تصویر مربوط به اما استون بوده و حتی واقعیت دارد! اما من مشکل و گله خاصی در این خصوص ندارم. واقعا برایم جالب بود که مردم هر چه بیشتر در خصوص بازی صحبت کردند و حتی بحث‌ها و تئوری‌هایی را پیرامون عکسی که حتی یک متن در خصوص آن منتشر نشده بود مطرح کردند. 

متاسفانه باید بگویم که تصویر منتشر شده از اما استون حقیقت نداشته و حضور او در بازی Death Stranding همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

 بازی Death Stranding که تاریخی برای عرضه آن مشخص نشده، توسط استودیو کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) برای کنسول پلی‌استیشن 4 در حال توسعه است و حتی امکان عرضه آن برای پلتفرم رایانه‌های شخصی وجود دارد.

برای آشنایی بیشتر با این بازی نگاهی به دو مقاله بررسی تئوری های بازی Death Stranding و موشکافی آخرین تریلر منتشر شده از این اثر بیاندازید. هیدئو کوجیما نیز اطلاعات جدیدی از مراحل توسعه این بازی ارائه داد.

در جدیدترین اخبار بازی، مدس میکلسن اخیرا اعلام کرده که داستان بازی Death Stranding به حدی پیچیده است که وی در ابتدا آن را متوجه نشده است همچنین او اشاره داشته، نقشی که در بازی Death Stranding بر عهده دارد شخصیت تبهکاری نیست. از سویی هیدئو کوجیما در جدیدترین گفت و گوی خود از دلیل عدم ساخت بازی‌های ترسناک می‌گوید و از نگرانی‌های خود در ارتباط با سیاست فعلی آمریکا سخن گفته است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده