// چهار شنبه, ۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۲

برخی از محتواهای بازی Destiny 2 انحصاری زمانی کنسول پلی استیشن 4 خواهند بود

به مانند قسمت اول بازی Destiny، برخی از محتواهای بازی Destiny 2 انحصاری زمانی کنسول پلی‌استیشن 4 خواهند بود.

اگر مشتاق هستید تا تمامی محتواهای بازی Destiny 2 را در سریعترین زمان ممکن تجربه کنید، راهی جز خرید این اثر برای کنسول پلی‌استیشن 4 ندارید. کمپانی سونی اخیرا نسخه‌ای ویژه از تیزر بازی Destiny 2 را در کانال یوتیوب برند پلی‌استیشن منتشر کرده که چند ثانیه بیشتر از ویدیو اصلی است. همان طور که در تصویر زیر مشخص است، برخی از محتواهای این اثر که ما فعلا اطلاعاتی از جزئیات آن‌ها نمی‌دانیم انحصاری زمانی کنسول پلی‌استیشن 4 خواهد بود.  

در تصویر اشاره شده که محتوای ارائه شده برای پلی‌استیشن 4 حداقل تا پاییز سال ۲۰۱۸ در انحصار این پلتفرم خواهد ماند. با این حال برای آشنایی بیشتر با این محتواها که شامل بسته‌های الحاقی نیز می‌شود باید تا تابستان امسال صبر کنیم. مخصوصا زمانی که خود کمپانی اکتیویژن نیز تاکنون تاریخ دقیق انتشار این اثر را مشخص نکرده و تنها اعلام کرده که بازی در پاییز امسال عرضه خواهد شد. با این حال تصویری از پوستر بازی که در یکی از شعب گیم‌ استاپ ایتالیا گرفته شده بود خبر از عرضه بازی در تاریخ ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ (۸ سپتامبر) می‌داد و حتی مشخص شده بود که بتای بازی زودتر از سایر پلتفرم‌ها در دسترس دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 قرار خواهد گرفت. 

جدا از این موضوع که اکنون به صورت رسمی اکتیویژن شریک تجاری سونی است، در زمان عرضه بازی Destiny نیز میان این دو کمپانی قراردادی مبنی بر عرضه برخی از محتواهای اصلی به صورت انحصاری زمانی برای دو کنسول پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 3 امضا شده بود. به واسطه همین موضوع نیز دارندگان پلتفرم‌های مایکروسافت مجبور بودند که برای دریافت برخی از محتواهای اصلی مانند نقشه‌های بخش چندنفره، نیروها و... حداقل یک سال صبر کنند حتی بسته الحاقی Rise of Iron همچنان برای ایکس‌باکس وان در دسترس نیست.

طبق شایعات این احتمال وجود دارد که بازی Destiny 2 برای پلتفرم رایانه‌های شخصی نیز منتشر شود و اگر این موضوع حقیقت داشته باشد بنابراین پی‌سی گیمران نیز باید برای دریافت محتواهای ساخته استودیو بانجی (Bungie) صبر کنند.   

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو Bungie اطمینان داده که پشتیبانی از این بازی را پس از انتشار دنباله‌ی آن هم ادامه خواهد داد. همچنین بانجی اعلام کرده که سطح شخصیت و آیتم‌های گیمر‌ها در بازی Destiny به Destiny 2 قابل انتقال نخواهد بود. از سویی به‌گفته‌ کمپانی اکتیویژن Destiny 2 با این هدف عرضه می‌شود که نسبت به نسخه‌ی اول، وجهه‌ی بهتری برای خودش بسازد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده