// جمعه, ۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۲

تصویر فاش شده از پوستر بازی Destiny 2 تاریخ عرضه آن را مشخص می کند

اخیرا وب‌سایتی توانسته تصویری از پوستر بازی Destiny 2 را در یکی از شعب گیم‌استاپ ایتالیا تهیه کند که تاریخ عرضه این اثر را مشخص می‌کند.

 تصویر فاش شده از پوستر بازی Destiny 2 نشان دهنده عرضه بازی در تاریخ ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ (۸ سپتامبر) است. ماجرا از جایی شروع می‌شود که امروز تصویری از پوستر بازی که در یکی از شعب گیم‌ استاپ ایتالیا گرفته شده بود در وب‌سایتی منتشر شد و مدتی بعد یکی از منابع وب‌سایت معتبر یورو گیمر تایید کرد که این پوستر حقیقی و رسمی بازی بوده است.

نکته جالب دیگر که یورو گیمر به آن اشاره کرده و در پوستر نیز قابل مشاهده است مربوط به زمان آغاز بتا این اثر در ماه ژوئن می‌شود. طبق ادعای این وب‌سایت به مانند قسمت اول و به واسطه این موضوع که کمپانی اکتیویژن شریک تجاری سونی است بتای بازی زودتر از سایر پلتفرم‌ها در دسترس دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 قرار خواهد گرفت. 

فردی به نام تام فلیپس در توییتر گفته است:

شنیده‌ام که بتای بازی در ماه ژوئن آغاز خواهد شد و جای تعجبی نیز ندارد که این بتا ابتدا در دسترس دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 قرار گیرد. 

حال با توجه به این که تصویر پوستر بازی Destiny 2 نیز فاش شده است باید انتظار داشت که به زودی اولین جزئیات و تریلر رسمی از این ساخته به شدت مورد انتظار استودیو بانجی (Bungie) منتشر شود.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیوی سازنده‌ی Destiny اطمینان داده که پشتیبانی از این بازی را پس از انتشار دنباله‌ی آن هم ادامه خواهد داد. همچنین بانجی اعلام کرده که سطح شخصیت و آیتم‌های گیمر‌ها در بازی Destiny به Destiny 2 قابل انتقال نخواهد بود. از سویی به‌گفته‌ کمپانی اکتیویژن Destiny 2 با این هدف عرضه می‌شود که نسبت به نسخه‌ی اول، وجهه‌ی بهتری برای خودش بسازد و به استناد گزارش منتشر شده توسط سایت کوتاکو، این اثر برای پی‌سی هم عرضه می‌شود.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده