نویسنده: آرش رستمی
// سه شنبه, ۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹

تاریخ انتشار بازی Valkyria Revolution در غرب مشخص شد

به‌گفته‌ی سِگا، بازی Valkyria Revolution در اواخر ژوئن (اوایل تیرماه) به آمریکای شمالی و اروپا راه پیدا می‌کند.

کمپانی سگا، ناشر بازی Valkyria Revolution، زمان راهیابی آن به کشورهای غربی را اعلام کرد. پیش‌تر در اخبار بازی اشاره شده بود که نسخه‌ی جدید والکریا در فصل بهار یا نهایتاً اوایل تابستان منتشر می‌شود و تاریخ اعلام‌شده هم در همین بازه قرار می‌گیرد.

آن‌طور که سگا گفته است، نسخه‌ی غربی Valkyria Revolution از ۲۷ ژوئن (۶ تیرماه) در آمریکای شمالی عرضه می‌شود و در ۳۰ ژوئن (۹ تیرماه) هم به دست اروپایی‌ها می‌رسد. در این میان، بازی برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان به هر دو شکل فیزیکی و دیجیتالی قابل خریداری خواهد بود؛ اما دارندگان پلی‌استیشن ویتا تنها می‌توانند نسخه‌ی دیجیتالی را تهیه کنند. بازی روی این پلتفرم‌ها قیمتی در حدود ۴۰ دلار خواهد داشت.

سگا همچنین نسخه‌ای از Valkyria Revolution را با نام Vanargand Edition برای بازار آمریکای شمالی رونمایی کرده است. این نسخه از زمان آغاز انتشار Revolution در تعداد محدود به بازار عرضه خواهد شد؛ البته احتمال دارد که نهایتاً تنها به دست پیش‌خریدکنندگان بازی برسد. نسخه‌ی Vanargand Edition در بسته‌بندی ویژه‌ای همراه با یک دیسک صوتی، شامل ۱۲ آهنگ برگزیده‌ی بازی، و یک نشان فلزی Vanargand به دست خریداران می‌رسد. در آن‌سو پیش‌خریدکنندگان بازی در اروپا هم از دیسک صوتی آن بهره‌مند می‌شوند؛ ضمن اینکه این سی‌دی به‌همراه شمار محدودی از نسخه‌های روز انتشار Revolution هم به فروش می‌رسد.

بازی Valkyria Revolution - محتویات نسخه Vanargand Edition

بازی Valkyria Revolution با آنکه دنباله‌ای از سری والکریا به شمار می‌رود، از جهات بسیاری با نسخه‌های پیشین این مجموعه تفاوت دارد. بازی جدید در دنیایی متفاوت اتفاق می‌افتد و گیم‌پلی نوبتی دیگر در آن جایی ندارد. در این میان Valkyria Revolution نسخه‌ی غربی بازی Valkyria: Azure Revolution است که در اوایل سال ۲۰۱۷ در کشور ژاپن عرضه شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده