نویسنده: آرش رستمی
// جمعه, ۲۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۲

بازی Valkyria Revolution سال آینده برای کشورهای غربی عرضه می‌شود

نسخه‌ی غربی بازی Valkyria: Azure Revolution در سه‌ماهه‌ی دوم ۲۰۱۷ برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ویتا عرضه می‌شود.

کمپانی سگا، ناشر Valkyria: Azure Revolution، اعلام کرد که این بازی تا کمتر از شِش-هفت ماه دیگر به کشورهای غربی راه پیدا می‌کند. سگا قصد دارد بازی را در سه‌ماهه‌ی دوم سال آینده‌ی میلادی روانه‌ی آمریکای شمالی کند و طی همین بازه‌ی زمانی، کمپانی دیپ سیلور هم آن را در قاره‌ی اروپا عرضه خواهد کرد. این نسخه‌ی بازی با نام Valkyria Revolution به بازار راه پیدا می‌کند و علاوه بر پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا، برای ایکس‌باکس وان هم قابل خریداری خواهد بود. در این میان، Valkyria Revolution برای کنسول‌های نسل هشت به‌شکل دیجیتال و فیزیکی و برای کنسول دستی سونی تنها در قالب دیجیتال عرضه می‌شود.

سگا ضمن معرفی کردن نسخه‌ی غربی Valkyria: Azure Revolution درباره‌ی دلیل انتخاب شدن نام آن هم توضیحاتی داد. کمپانی ژاپنی نخست از Valkyria Chronicles (وقایع‌نگاری والکریا)، اولین بازی مجموعه، یاد کرد که در ژاپن نام Senjou no Varukyuria (والکریای میدان نبرد) برای آن انتخاب شده بود؛ اما در مورد بازی جدید، که ژاپنی‌ها آن را با عنوان Aoki Kakumei no Varukyuria (والکریای انقلاب نیلگون) می‌شناسند، سگا از ترجمه‌ی تحت اللفظی موجود، یعنی Valkyria: Azure Revolution، راضی نبوده و در نتیجه تلاش کرده تا همانند نسخه‌ی اول، نامی دو کلمه‌ای را برای آن انتخاب کند که سرانجام Valkyria Revolution (والکریا: انقلاب) را گزینه‌ای مناسب یافته است. این عبارت همچنین اشاره‌ای به تغییرات گسترده‌ی نسخه‌ی جدید نسبت به بازی‌های پیشین مجموعه دارد؛ چرا که Valkyria Revolution برخلاف آن‌ها از گیم‌پلی نوبتی بهره نمی‌برد و علاوه بر اینکه در دنیا و بازه‌ی زمانی دیگری رخ می‌دهد، از لحاظ ساختاری هم کاملاً با این بازی‌ها تفاوت دارد.

بازی Valkyria: Azure Revolution، یا شاید بهتر است بگوییم Valkyria Revolution، ابتدا در ۳۰ دی‌ماه (۱۹ ژانویه‌ی ۲۰۱۷) برای پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا در ژاپن منتشر می‌شود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده