// شنبه, ۵ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱

بازی Warhammer Fantasy Battles معرفی شد

بیگ بن اینتراکتیو اعلام کرد که در حال همکاری با استودیو گیمز وورکشاپ برای ساخت بازی بنام Warhammer Fantasy Battles است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو بیگ بن اینتراکتیو و گیمز وورکشاپ در جریان همکاری خود بازی هک اند اسلش Warhammer Fantasy Battles را معرفی کردند. این بازی برای رایانه‌های شخصی، و کنسول‌های بازی در حال توسعه است.

بازی Warhammer Fantasy Battles توسط استودیو اکو سافتور، سازنده بازی How To Survive، در حال ساخته شدن است و اولین بازی هک اند اسلش برای مجموعه وارهمر به حساب می‌آید. در این بازی شاهد دنیایی تاریک و خونین بوده که بازیکنان به عنوان یک قهرمان وارد بازی شده و با هرج و مرجی که بوجود آمده است دست و پنجه نرم می‌کنند.

بنویت کلرک، کارگردان بیگ بن اینتراکتیو در این باره می‌گوید:

ما واقعا خوشحال هستیم که با گیمز وورکشاپ برای ساخت این بازی در حال همکاری هستیم که قصد دارد به خوبی از دنیای غنی وارهمر استفاده کند. بیگن بن اینتراکتیو و اکو سافتور و خود من از قدیم جز طرفداران این مجموعه به حساب می‌آییم. بازی Warhammer Fantasy Battles در سبک هک اند اسلش بسیار نوآورانه خواهد بود و تجربه‌ای جدید را در اختیار شما قرار می‌دهد.

در همین راستا جان گیلارد، رئیس بخش لایسنس کردن بازی‌ها در گیمز وورکشاپ، می‌گوید:

ما بسیار خوشحالیم که در این پروژه با بیگ بن اینتراکتیو درحال همکاری هستیم و به مخاطبان فرصتی داده شده است تا بتوانند تجربه ناب از نظر داستانی در دنیای وارهمر کسب کنند. استودیو اکو سافتور کار بسیار بزرگی با مجموعه How To Survive انجام داد و ما مطمئن هستیم به خوبی از این پروژه نیز سربلند بیرون خواهند آمد. من می‌دانم که اکو سافتور و بیگ بن اینتراکتیو جز طرفداران قدیمی آی‌پی ما به حساب می‌آیند و من منتظرم ببینم نتیجه کار چه چیزی خواهد شد.

متاسفانه اطلاعات بیشتری از دنیای بازی منتشر نشده است و باید منتظر بمانیم تا اطلاعات بیشتر حول این بازی منتشر شود.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده