نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۵ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۲

بازی Super Mario Run درآمدی کم تر از حد انتظار داشته است

نینتندو اخیرا اعلام کرده که درآمد بازی Super Mario Run پایین‌تر از حد انتظار بوده است.

بازی Super Mario Run به عنوان اولین بازی ماریو روی گوشی‌های هوشمند، ابتدا برای آیفون منتشر شد و اخیرا هم نسخه اندروید آن در دسترس قرار گرفته است. دانلود و اجرای این بازی رایگان است ولی در نسخه رایگان فقط مراحل اولیه بازی دسترسی خواهید داشت و برای بازی کردن باقی مراحل، باید ۱۰ دلار پرداخت کنید. حال در جدیدترین اخبار بازی، تاتسومی کیمیشیما، مصاحبه‌ای داشته و در آن اعلام کرده که بازی Super Mario Run، نتوانسته درآمدی در حد انتظارات نینتندو داشته باشد.

اواخر ماه ژانویه نینتندو اعلام کرد که بازی Super Mario Run تنها روی آیفون ۷۸ میلیون بار دانلود شده است. با این حال تنها ۵ درصد کاربران نسبت به خرید نسخه کامل بازی علاقه نشان داده‌اند که رقم کمی به حساب می‌آید و حال کیمیشیما هم اعلام کرده که درآمد بازی راضی‌کننده نبوده است. به همین دلیل هم نینتندو اخیرا آپدیت 2.0.0 بازی را برای iOS منتشر کرد و البته نسخه اندروید هم به صورت پیش‌فرض به این نسخه ارتقا داده شده است و در این آپدیت محتویات رایگان بازی را بیش‌تر کرد تا شاید بتواند گیمر‌ها را به خرید این اثر تشویق کند.

نکته جالب اینکه دیگر بازی موبایل جدید نینتندو یعنی Fire Emblem Heroes به صورت رایگان و با پشتیبانی از پرداخت‌های درون برنامه‌ای عرضه شد و توانسته از حیث فروش و درآمد نیز عملکرد خوبی داشته باشد. با این حال یکی از مدیران نینتندو اخیرا اعلام کرده که آن‌ها کماکان سیاستی را که در قبال سوپر ماریو ران اجرا کرده بودند ترجیح می‌دهند. وی در این مورد گفت:

بازی Fire Emblem Heroes به نوعی یک استثنا بود. حقیقت این است که ما سیستم پرداختی بازی Super Mario Run را ترجیح می‌دهیم.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده