// شنبه, ۵ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

سه بازی جدید به سرویس Backward Compatibility راه پیدا کرد

سه بازی کنسول ایکس‌باکس 360 به واسطه‌ی سیستم Backward Compatibility به کنسول ایکس‌باکس وان راه پیدا کرد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی مایکروسافت سه بازی جدید را به سیستم Backward Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان اضافه کرد. میجر نلسون، برنامه نویس ایکس‌باکس لایو، اعلام کرد که ۳ بازی Darksiders، Darksiders 2 و Assasin’s Creed Revelations از طریق سیستم Backward Compatibility برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر شد.

اگر هر یک از این بازی را بر روی ایکس‌باکس 360 در اختیار دارید می‌توانید نام آنها را هم اکنون در فهرست بازی‌های ایکس‌باکس وان خود پیدا کنید یا اینکه آنها را می‌توانید از وب سایت ایکس باکس تهیه و دانلود کنید.

در خبر‌های دیگر مربوط به سرویس Backward Compatibility، فیل اسپنسر با انتشار توییتی از اضافه شدن یکی از بازی‌های برجسته را به این سرویس خبر داد و نوشت:

یکی از مورد انتظار‌ترین بازی‌‌های مورد علاقه‌ام در هفته‌های آتی به جمع بازی‌های این سرویس ملحق می‌شود، با ما همراه باشید.

فیل اسپنسر در این توییت اشاره‌ای به اضافه شدن پر درخواست‌ترین بازی این سرویس یعنی Call of Duty: Black Ops 2 نکرد. این بازی در جمع بازی‌های درخواستی تا به حال بیش از ۲۱۵ هزار رای را در وب‌ سایت ایکس‌باکس به خود اختصاص داده است.

فهرست بازی‌های سرویس Backward Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان تا به امروز بیش از ۳۲۰ بازی را در خود جای داده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده