// جمعه, ۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱

به زودی ۱۰ مرحله جدید به بازی Nioh اضافه خواهد شد

کمپانی کوئی تکمو اعلام کرد که به زودی ۱۰ مرحله جدید به بازی Nioh اضافه خواهد شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی کوئی تکمو، ناشر بازی Nioh، اعلام کرد که به زودی ۱۰ مرحله جدید به این بازی اضافه خواهد شد. این کمپانی در ادامه افزود که این مراحل در قالب یک بروزرسانی و به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. این مراحل قرار است بازیکنان را حسابی به چالش بکشند. از آن‌جایی که بروزرسانی مورد نظر هم‌اکنون در ژاپن منتشر شده است، باید به زودی منتظر عرضه شدن آن در غرب نیز باشیم.

در این مراحل با اشخاصی همچون کنسی و کامیزومی نوبوتسونا، یاگیو مونتوشی و هوزوی اینِی مبارزه خواهید کرد و در کنار این موارد، مراحلی نیز تعبیه شده است که در جریان آن باید با Yokaiهای متعددی به صورت همزمان مبارزه کنید. با پشت سر گذاشتن این مراحل آیتم‌های بسیار جدیدتر و قوی‌تری بدست خواهید آورد.

در بروزرسانی مورد نظر جدای از اضافه شدن مراحل جدید، یک سری از مشکلات بازی نیز برطرف خواهد شد تا بازی Nioh تجربه کامل‌تر و با کیفیت‌تری در زمینه گیم‌پلی را در اختیار بازیکنان قرار بدهد. زومجی در بخشی از نقد خود در مورد بازی Nioh نوشته است:

بازی Nioh با در اختیار داشتن یک داستان تاریخی و ترکیب آن با دست نوشته مارکو پولو سعی کرده تا دنیای جدیدی را برای مخاطبین به ارمغان بیاورد که در این راه موفق بوده است. همچنین در بخش‌های دیگر نظیر گیم‌ پلی توانسته تا حد زیادی موفق شود و وجود یک سری مشکلات نظیر عملکرد نامناسب هوش مصنوعی سبب شده تا بازی Nioh به یک بازی کامل تبدیل نشود. با این حال نمی‌توان منکر نقاط قوت و ارزش بالای این بازی شد و قطعا تجربه‌ی این اثر بر علاقه‌مندان این سبک واجب است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده