نارضایتی سازنده Rocket League از اضافه شدن این بازی به سرویس شرط بندی Unikrn
کمپانی یونیکرن (Unikrn)، فعال در زمینهی شرطبندی گیمینگ، بهتازگی از اضافه شدن بازی Rocket League به فهرست بازیهای موردپشتیبانیاش در استرالیا، خبر داده است. اکنون استودیو سایانیکس (Psyonix)، سازندهی راکت لیگ، به اخبار بازی واکنش نشان داده و از این حرکت ابراز نارضایتی کرده است.
جرمی دانهام (Jeremy Dunham)، نایب رئیس بخش انتشارات سایانیکس، در اینباره به وبسایت گیماسپات گفته است:
سایانیکس ارتباطی با یونیکرن ندارد؛ ضمن اینکه ما شرطبندی آنلاین در بازیمان را پشتیبانی یا تأیید نمیکنیم.
در آنسو راهول سود (Rahul Sood)، مدیرعامل یونیکرن، با فرستادن ایمیلی برای گیماسپات، اینطور توضیح داده است:
ما از لحاظ شغلی-تجاری به هیچ شکلی با ناشران راکت لیگ مرتبط نیستیم. با این حال، علاقهی زیادی به این بازی داریم و مانند دیگر آثاری که در لیستمان قرار دارد، بر اساس مسابقات حرفهای و رقابتهای رده بالا، محتوا و فهرستهای احتمال برای [این بازی] تدارک میبینیم.
یونیکرن در اطلاعیهی پیشیناش خاطرنشان کرده بود که امکان شرطبندی کردن روی راکت لیگ به تأیید نهادهای مربوطه در استرالیا رسیده است. استرالیا و انگلستان دو کشوری هستند که بهواسطهی سرویس Unikrn، شرطبندی مالی روی بازیهای ویدیویی در آنها جریان دارد. البته یونیکرن هنوز دربارهی راهیابی یا عدم راهیابی راکت لیگ به فهرست بازیهای مورد پشتیبانیاش در انگلستان، صحبتی نکرده است. این کمپانی هماکنون نامهای مطرحی مانند Call of Duty: Infinite Warfare ،Dota 2 ،Counter-Strike: Global Offensive ،Overwatch و League of Legends را در فهرست بازیهایاش دارد.
راکت لیگ بهتازگی میزبان بروزرسانی بزرگی شده که حالت جدید دراپشات (Dropshot) را به آن اضافه کرده است.