// جمعه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۲

تاریخ انتشار بازی Crawl مشخص شد

استودیو Powerhoof با انتشار تریلری جدید تاریخ انتشار بازی Crawl را برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، رایانه‌های شخصی مشخص کرد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی، استودیو استرالیایی پاور‌هوف (Powerhoof) اعلام کرد که بازی چند نفره Crawl در تاریخ ۲۲ فروردین ماه (۱۱ آوریل) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، رایانه‌های شخصی، مک و لینوکس منتشر می‌شود.

بازی Crawl یک اثر چند نفره محلی (Local) است که دوستانتان کنترل هیو‌لاها را در این بازی بر عهده می‌گیرند. در واقع این بازی با المان‌های قدیمی و ترکیبی از سبک‌های بیت‌ام‌آپ و نقش‌آفرینی، دوران قدیمی بازی‌های آرکید را در دسترس ۴ بازیکن قرار می‌دهد.

محتوای این بازی از این قرار است که یکی از بازیکنان به عنوان قهرمان در غار‌ها به جستجو می‌پردازد در حالی که کاربران دیگر کنترل هیولا‌ها را در دست می‌گیرند. هر کاربری که بتواند قهرمان این بازی را بکشد در راند بعدی کنترل قهرمان را بر عهده خواهد گرفت. قهرمانان پس از آغاز بازی با جمع‌آوری امتیازات و لوت‌ها باید به آخرین باس‌فایت برسند. جایی که ۳ کاربر هدایت هیولا‌ها را بر عهده گرفته‌اند و در نقش آخرین باس در مقابل قهرمان این بازی می‌جنگند.

تقریبا هر راند از بازی ۳۰ دقیقه طول می‌کشد، در این حین می‌توانید لول خود را افزایش دهید و سلاح‌های کشنده و آیتم‌های جادویی جمع آوری کنید. در سوی دیگر کاربرانی که در نقش هیولا در این بازی نمایان می‌شوند از خزنده‌های کوچک شروع کرده و آن را به اژدها یا دیو‌های دیگر تبدیل می‌کنند.

نسخه «دسترسی پیش از موعد» (Early Access) بازی Crawl هم اکنون با قیمت ۱۴.۹۹ دلار در دسترس کابران است، البته قابل ذکر است که نسخه Early Access این بازی از تاریخ ۱۵ مرداد ۹۳ (۶ آگوست ۲۰۱۴) در فروشگاه استیم در دسترس است. هنوز قیمت این بازی پس از عرضه رسمی آن مشخص نشده است.

ضمن اعلام تاریخ انتشار بازی Crawl  تیم توسعه دهنده تریلری از بازی مذکور منتشر کردند که در ادامه می‌توانید آن را دانلود و تماشا کنید:

| |

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده