// چهار شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۹

استودیو گیرباکس از احتمال ساخت بازی Bulletstorm 2 می گوید

به تازگی مدیر روابط عمومی بخش انتشارات استودیو گیرباکس سافت‌ور صحبت‌هایی در خصوص قسمت دوم بازی Bulletstorm داشته است.

بازی Bulletstorm برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ برای پلتفرم‌های نسل هفتمی و رایانه‌های شخصی منتشر شد و به دلیل اکشن‌های سریع و نفسگیرش مورد تحسین منتقدین قرار گرفت. حال در این نسل نیز ساخته استودیو People Can Fly تحت نسخه ریمستری با نام بازی Bulletstorm: Full Clip Edition عرضه خواهد شد تا به افرادی که نتوانسته بودند این اثر را در سال ۲۰۱۱ تجربه کنند باز هم فرصتی دوباره بدهد تا این بار با جزئیات گرافیکی و محتویات بیشتر از تجربه آن لذت ببرند.   

در جریان رویداد PAX East 2017 فعالان حوزه بازی توانستند با برخی از مسئولان استودیو گیرباکس سافت‌ور (Gearbox Software) به پای صحبت بنشینند و سوالاتی را در خصوص نسخه ریمستر بازی Bulletstorm و از همه مهمتر احتمالاتی در خصوص ساخت ادامه‌ای بر این اثر مطرح کنند.  

مدیر روابط عمومی بخش انتشارات استودیو گیرباکس سافت‌ور، وینسنت اسلیون، در پاسخ به سوالی در خصوص ادامه حیات مجموعه Bulletstorm بعد از عرضه نسخه ریمستر آن و این که می‌توان امیدوار بود تا شاهد بازی‌های جدیدی در این سری باشیم اعلام کرد، استودیو People Can Fly که در مقام سازنده این اثر قرار دارد علاقمند به انجام کارهای بیشتری با این سری است. نکته جالب دیگری که اسلیون به آن اشاره داشته این موضوع بوده که عرضه نسخه ریمستر Full Clip Edition راهی است برای گیرباکس سافت‌ور تا بتواند علاقه کنونی بازار به این اثر را پس از چندین سال ارزیابی کند.

وینسنت اسلیون در خصوص این موضوع این گونه گفته است:

در واقع عرضه نسخه ریمستر Full Clip Edition راهی است برای استودیو People Can Fly تا بتواند از علاقه قشر کنونی گیمران و این که مردم خواستار Bulletstormهای بیشتری هستند مطلع شود. در واقع اگر بازار کنونی صنعت بازی از این اثر و گیم‌پلی خشن آن استقبال کند مطمئنا این گزینه را در پیش روی ما می‌گذارد تا در خصوص ساخت بازی Bulletstorm 2 فکر کنیم. 

بازی Bulletstorm: Full Clip Edition در روز ۱۸ فروردین سال ۱۳۹۶ برای کنسول‌های  پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. از سویی کسانی که این اثر را پیش‌خرید کنند می‌توانند با شخصیت Duke Nukem بازی را تجربه کنند.

در جدیدترین اخبار بازی، سه تریلر جدید از بازی Bulletstorm: Full Clip Edition منتشر شد که داستان، گیم‌پلی 4K و گیم‌پلی شخصیت Duke Nukem را به تصویر می‌کشد همچنین گیرباکس سافت‌ور اعلام کرد این اثر به صورت یک بروزرسانی رایگان برروی رایانه‌های شخصی منتشر نخواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده