// چهار شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۹

با آغاز پری لود نسخه دیجیتالی Mass Effect: Andromeda حجم بازی مشخص شد

با آغاز پری‌لود بازی Mass Effect: Andromeda،‌ برخی بازیکنان حجم فایل این بازی را برروی کنسول‌ها اعلام کرده‌اند.

تنها یک هفته به انتشار رسمی بازی Mass Effect: Andromeda مانده و اکنون به لطف دسترسی برخی از بازیکنان به پری‌لود این بازی نقش‌آفرینی برروی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4، جزئیاتی از حجم فایل اندرومدا منتشر شده است.

با توجه به گزارش بازیکنان در توییتر و ردیت (با استناد به گیم‌رادار و پلی‌استیشن یونیورس)، بازی برروی ایکس‌باکس وان ۴۲.۱۹ گیگابایت حجم دارد. فضای مورد نیاز برروی پلی‌استیشن 4 اما کمی بیشتر و ۴۲.۹ گیگابایت است. بایوور (BioWare) پیش از این نیز از کار برروی بروزرسانی روز اول خبر داده بود و انتظار می‌رود تا اواخر هفته‌ی جاری جزئیات بیشتری را از این بروزرسانی کسب کنیم.

کاربری با انتشار تصویر زیر از آغاز پری‌لود اندرومدا خبر داده است:

بازی Mass Effect: Andromeda

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، برای نصب بازی اندرومدا برروی رایانه‌های شخصی حداقل ۵۵ گیگابایت فضای خالی نیاز خواهید داشت. بایوور هنوز به صورت رسمی اطلاعیه‌ای را در رابطه با آغاز پری‌لود (preload) منتشر نکرده و احتمالا در روزهای آینده جزئیات بیشتری را در این رابطه خواهیم شنید.

اندرومدا به صورت رسمی در تاریخ ۲۱ مارس (یک فروردین ۱۳۹۶) عرضه می‌شود. با این حال، مشترکان EA Access و Origin Access می‌توانند از روز ۱۶ مارس (۲۶ اسفند)‌ به نسخه آزمایشی ۱۰ ساعته‌ی بازی شامل حالت تکنفره و چندنفره دسترسی داشته باشند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده