نویسنده: سجاد پاک آیین
// شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۲

کانسپت آرت جدیدی از بازی State of Decay 2 منتشر شد

استودیو Undead Labs تصویر هنری جدیدی از بازی State of Decay 2 منتشر کرده است.

استودیو Undead Labs در وبسایت رسمی خود کانسپت آرت جدید دیگری از بازی State of Decay 2 را منتشر کرد. این تصویر هنری، نمایی از طلوع خورشید را به تصویر کشیده است. براساس اخبار بازی منتشر شده، این استودیو درباره این تصویر توضیح داده است:

ما در حال آزمایش سطوح مختلف نور در بازی State of Decay 2 هستیم تا بتوانیم از لحاظ بصری به پیشرفت قابل ملاحظه‌ای نسبت به تریلر نمایشگاه E3 2016 برسیم. بالاخره ما تصمیم گرفتیم طلوعی فراتر از این را طراحی کنیم.

پیش از این، استودیو Undead Labs به صورت هفتگی کانسپت‌ آرت‌های مختلفی از بازی State of Decay 2 را به اشتراک گذاشته بود که شما می‌توانید این تصاویر را از اینجا، اینجا، اینجا، اینجا، اینجا و اینجا مشاهده کنید.

State of Decay 2

بازی State of Decay 2 در روز ۲۱ خرداد سال ۱۳۹۶ برروی کنسول ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی ویندوز 10 منتشر خواهد شد. این بازی یک بازی چندنفره آنلاین خواهد بود که می‌توان به صورت چهارنفره co-op این بازی را تجربه کرد. همچنین، استودیو Undead Labs اعلام کرده است محیط بازی State of Decay 2 بزرگ‌تر از نسخه اول این بازی طراحی شده است. همچنین، این استودیو اعلام کرده است به سرعت در حال توسعه بازی State of Decay 2 هستند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده