نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۵۹

بسته Sabotage بازی CoD: Infinite Warfare برای پی سی و ایکس باکس وان منتشر شد

بسته Sabotage بازی Call of Duty: Infinte Warfare برای ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر شد.

پیرو قراردادی که بین سونی و اکتیویژن منعقد شده است، بسته‌های الحاقی بازی‌های Call of Duty ابتدا برای پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شوند و تقریبا یک ماه در انحصار این کنسول باقی می‌مانند و سپس برای ایکس‌باکس وان و پی‌سی نیز در دسترس قرار می‌گیرند. بسته الحاقی Sabotage که اولین DLC پولی بازی Call of Duty: Infinte Warfare به حساب می‌آید، پیش از این و اواخر ماه ژانویه برای پلی‌استیشن 4 منتشر شده بود و حال در جدیدترین اخبار بازی، اکتیویژن از منتشر شدن آن برای ایکس‌باکس وان و پی‌سی نیز خبر داده است.

بسته Sabotage چهار نقشه جدید از جمله نقشه بازسازی شده افغانستان از Call of Duty: Modern Warfare 2 را به بخش چندنفره بازی Call of Duty: Infinte Warfare اضافه می‌کند. همچنین این بسته فصل جدیدی را به بخش زامبی بازی اضافه می‌کند که شاهد حضور کوین اسمیت نیز در آن هستیم. بسته الحاقی Sabotage به صورت مجزا ۵۰ دلار قیمت دارد و خریداران سیزن پس ۵۰ دلاری بازی نیز آن را دریافت خواهند کرد.

اکتیویژن چندی پیش نسخه جدید بازی Call of Duty را نیز رسما تایید کرد که توسط استودیو اسلج‌همر ساخته می‌شود و قرار است طی سال جاری میلادی عرضه شود. هنوز جزییات زیادی از این بازی منتشر نشده ولی سازندگان قول داده‌اند که در این نسخه شاهد بازگشت این مجموعه به ریشه‌هایش خواهیم بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده