// پنجشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۱

تاریخ عرضه بازی Ultra Street Fighter 2 مشخص شد

کمپانی Capcom با انتشار خبری تاریخ عرضه بازی Ultra Street Fighter 2: The Final Challengers را مشخص کرد.

چندی پیش کمپانی کپکام (Capcom) اعلام کرد که بازی Ultra Street Fighter 2: The Final Challengers از بازی‌های هنگام عرضه کنسول نینتندو سوییچ خواهد بود، اما حال در جدیدترین اخبار بازی، کپکام در حساب کاربری فیسبوک اعلام کرد که بازی مذکور به صورت فیزیکی و دیجیتالی با قیمت ۳۹.۹۹ دلار در تاریخ ۵ خرداد ماه (۲۶ مه) در تمامی مناطق عرضه می‌شود.

بازی Ultra Street Fighter II: The Final Challengers شامل دو حالت گرافیکی می‌شود که یکی از آنها گرافیک کنسول‌های قدیمی Super Nintendo و Sega Genesis یا همان گرافیک پیکسلی را به نمایش می‌گذارد و دیگری گرافیک HD بازی Super Street Fighter II Turbo HD Remix را به نمایش می‌گذارد که در سال ۲۰۰۸ میلادی برای پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 عرضه شد.

در آن سو کپکام از حالت‌های آرکید، Versus و تمرینی در این بازی رونمایی کرد، همچنین در بخش چند نفره اشاره‌ای به حالت‌های آنلاین و دو نفره محلی (Local) شد. همینطور حالت Dynamic Battle نیز در بازی دیده می‌شود که به کاربران اجازه می‌دهد به صورت همکاری چند نفره با دشمنان مبارزه کنند. حالت اول شخص Way of the Hado، حالت ویرایش رنگ‌ها و کتابچه هنری دیجیتالی که شمال ۲۵۰ صفحه از آثار هنری می‌شود، در این بازی وجود دارند.

بازی Ultra Street Fighter II: The Final Challengers در واقع پنجمین نسخه از بازی Street Fighter II محسوب می‌شود که بر روی کنسول‌های قدیمی عرضه شد. قابل ذکر است که بازی مذکور به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. همینطور چندی پیش تریلر گیم‌پلی این بازی در تریلر تبلیغاتی نینتندو سوییچ در مسابقات سوپر بول به نمایش گذاشته شد که حالت چند نفره LAN را به نمایش می‌گذاشت.

همچنین شاهد حضور دو کاراکتر قابل بازی جدید در این بازی هستیم. شخصیت Evil Ryu که اولین بار در بازی Street Fighter Alpha 2 دیده شد و دیگری Violent Ken که برای اولین بار در بازی Ultra Street Fighter II: The Final Challengers حضور خواهد داشت. دو شخصیت جدید به همراه Akuma به ۱۶ قهرمان دیگر ملحق می‌شوند. در صورت تمایل می‌توانید تریلر گیم‌پلی مبارزه این دو شخصیت را در زومجی تماشا کنید.

به نظر می‌رسد که نیننتدو با عرضه بازی Ultra Street Fighter II: The Final Challengers با المان‌های پیکسلی و حال و هوای قدیمی قصد دارد که گیمر‌های قدیمی مجموعه Street Fighter را دوباره به خود جذب کند. نظر شما در مورد این بازی چیست؟ آیا این قیمت برای یک بازی کهنه‌کار می‌ارزد و می‌تواند موفقیت‌های زیادی را برای کپکام کسب کند؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده