نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۲۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۵

رونمایی کپکام از بازی Ultra Street Fighter II: The Final Challengers برای نینتندو سوئیچ

کپکام نیز با معرفی Ultra Street Fighte II: The Final Challengers برای نینتندو سوییچ، به شرکت‌هایی پیوست که برای کنسول جدید نینتندو، بازی عرضه می‌کنند.

صبح روز امروز، در جریان کنفرانس نینتندو، قیمت نینتندو سوییچ و زمان عرضه آن اعلام شد. پس از آن در اخبار بازی مختلفی که از طرف سازنده‌های مختلف اعلام شد، بازی‌های زیادی برای این کنسول که قرار است در تاریخ ۱۳ اسفند عرضه شود، معرفی شد. جدیدترین این اخبار، مربوط به کپکام و مجموعه محبوب Street Fighter است. در حالیکه بسیاری انتظار داشتند این ناشر ژاپنی بازی Street Fighter V را برای کنسول جدید نینتندو معرفی کند، آنها اعلام کردند که بازی Ultra Street Fighter II: The Final Challengers برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

شخصیت‌های محبوب بازی کلاسیک Street Fighter II در این بازی حضور دارند و شخصیت‌های جدیدی مانند Evil Ryu و Violent Ken نیز به فهرست شخصیت‌ها اضافه شده‌اند.

Ultra Street Figther II

Ultra Street Figther II

بازیکنان در این بازی توانایی این را دارند که بین گرافیک پیکسلی قدیمی و گرافیک جدید، تعویض کنند. شما همینطور می‌توانید در این بازی، با دوست خود به صورت تیمی در مقابل CPU به رقابت بپردازید. جوی کان دوم نینتندو سوییچ نیز می‌تواند به عنوان کنترلر دوم بازی ایفای نقش کند.

هنوز تاریخ عرضه بازی اعلام نشده است ام Capcom اعلام کرد که در ماه‌های آتی، اطلاعات بیشتری از این بازی در اختیار علاقمندان قرار خواهد داد. 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده