// شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۸

دومین بسته الحاقی بازی Deus Ex: Mankind Divided منتشر شد

دومین بسته الحاقی بازی Deus Ex: Mankind Divided با نام A Criminal Past منتشر شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، امروز دومین بسته الحاقی بازی Deus Ex: Mankind Divided با نام A Criminal Past بر روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار گرفت.

علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت هزینه ۱۲ دلار آمریکا، ۱۷.۹۵ دلار استرالیا و ۴.۴۹ پوند این بسته الحاقی را خریداری کنند. این بسته الحاقی پیش درآمدی است به نسخه اصلی بازی، جایی که آدام جنسن اولین ماموریت خود را برای Task Force 29 انجام می‌دهد. در جریان این ماموریت وی به عنوان یک مجرم به یک زندان با امنیت بسیار بالا فرستاده می‌شود.

در توضیحات این بسته الحاقی آمده است:

در اینجا جنسن را در قالب یک خلافکار مشاهده می‌کنیم که ماموریت دارد اطلاعات مهمی را از یک مامور قدیمی به دست بیاورد. شخصی که حال از وی به عنوان یک فرد متخلف یاد می‌شود. موفقیت آدام جنسن در این ماموریت می‌تواند جلوی حملات تروریستی در سرتاسر جهان را بگیرد ولی وی برای موفقیت نیازمند این است که تاریک‌ترن چهره خود را به نمایش بگذارد.

از طرفی اگر هنوز بسته الحاقی System Rift را که در ماه سپتامبر منتشر شد تجربه نکرده‌اید، می‌توانید با پرداخل هزینه ۳۰ دلار، سیزن‌پس بازی Deus Ex: Mankind Divided را خریداری کنید. البته این بسته الحاقی به صورت جداگانه نیز به فروش می‌رسد.

از دیگر اخبار این بازی می‌توان به نسخه رایگان Breach Mode بازی اشاره کرد که در دسترس کاربران استیم قرار گرفته است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده