// یکشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲

تاد هاوارد: نینتندو در گذشته علاقه چندانی به بازی های بتسدا نداشت

تاد هاوارد در طی مصاحبه اخیر خود از نینتندو به عنوان یک همکار خوب یاد کرد که در گذشته، علاقه چندانی به بازی‌های کمپانی بتسدا نداشته است.

شرکت بتسدا (Bethesda) امسال بازی The Elder Scrolls V: Skyrim اثر نقش آفرینی تحسین شده خود را برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد کرد. در واقع می‌توان اشاره کرد، اولین بار است که شاهد عرضه بازی از این سری برای پلتفرم‌های نینتندو هستیم. حال کارگردان افسانه‌ای صنعت بازیسازی، تاد هاوارد در طی مصاحبه‌ای که با وبسایت گیم اسپات داشته به ستایش این کنسول جدید هیبریدی شرکت نینتندو پرداخته است. در کنار این موضوع او اشاره کرده که نینتندو در گذشته چندان به بازی‌های کمپانی بتسدا علاقه‌ای نشان نمی‌داده است.

آن‌ها حرکت هوشمندانه‌ای انجام داده‌اند. به نظرم این دستگاهی است که تنها نینتندو توانایی ساخت آن را دارد و بسیار مشتاق هستم تا اسکایریم را به دست مخاطبان نینتندو برسانم.    

هاوارد در ادامه صحبت‌های خود اشاره کرد که نینتندو یک همکار خوب برای شرکت بتسدا بوده و تلاش بسیار را داشته تا اسکایریم را بر روی سوییچ بیاورد. این یک بهبود نسبت به گذشته است. او در این خصوص می‌گوید:

  در گذشته آن‌ها چندان علاقه‌ای به ساخته‌ها ما و سایر استودیو‌ها نداشتند. 

مانند بسیار از توسعه دهندگان دیگر تاد هاوارد نیز چندان نسبت به موفقیت کنسول نینتندو سوییچ اطمینان ندارد.

ما به شدت از آن خوشمان آمده است. من نمی‌دانم که مسیر این پلتفرم به کجا ختم می‌شود اما به نظرم با یک کنسول هوشمند طرف هستیم. 

The Elder Scrolls V: Skyrim برای عرضه در پاییز امسال بر روی کنسول نینتندو سوییچ برنامه ریزی شده ولی با این حال تاریخ دقیقی برای عرضه آن مشخص نشده است. نسخه ریمستر این اثر با نام The Elder Scrolls V: Skyrim The Special Edition در ماه اکتبر سال گذشته برای کنسول پلی‌استیشن 4، کنسول ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه شد.

نینتندو سوییچ در ۱۳ اسفندماه، کمتر از دو هفته‌ی دیگر، رسما عرضه می‌شود.


منبع Game Spot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده