// جمعه, ۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۱

بسته الحاقی رایگان Gravity Rush 2 یک فروردین منتشر می شود

سونی اینتراکتیو اینترتینمنت از انتشار بسته‌الحاقی رایگان The Ark of Time برای بازی Gravity Rush 2 در تاریخ ۲۱ مارس خبر داد.

در اخبار بازی، امروز سونی اینتراکتیو اینترتینمنت (Sony Interactive Entertainment) اعلام کرد که بسته‌الحاقی رایگان The Ark of Time – Raven’s Choice در تاریخ ۲۱ مارس (یکم فروردین) با محوریت شخصیت ریون برای بازی Gravity Rush 2 منتشر خواهد شد.

در این بسته‌الحاقی همچنین با دو شخصیت جدید آشنا خواهیم شد که به لطف تصاویر پایین می‌توانید نگاهی به این شخصیت‌ها بی‌اندازید. این دو شخصیت با نام‌های لومینو (Lumino)، نگه‌دارنده‌ی نور و تنبریا (Tenebria)، نگه‌دارنده‌ی تاریکی هستند که دشمنان شخصیت ریو در جریان ماجراجویی جدید خواهند بود. هر دو شخصیت را تاتسویا یوشیکاوا (Tatsuya Yoshikawa)‌ طراحی کرده است.

در این بسته‌ی الحاقی با شخصیت ریون همراه می‌شویم تا در ماجراجویی میان فضا و زمان اتفاقات رخ داده در دنیای گرویتی راش 2 را دنبال کنیم. علاوه بر این حضور برخی شخصیت‌های شماره اول مانند زازا، لیدر بچه‌های ساکن Boutoume تایید شده است. در تصاویر منتشر شده، تصویر یکی از دشمنان جدید بازی نیز دیده می‌شود که پیش از این در تریلر بازی معرفی شده بودند.

گرویتی راش 2، ماه گذشته به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر شده بود. شما می‌توانید نقد ویدیویی و متنی Gravity Rush 2 را در سایت زومجی تماشا و مطالعه کنید.

تصاویر هنری جدید بسته‌الحاقی:

Gravity rush 2 The Ark of Time – Raven’s Choice

Gravity rush 2 The Ark of Time – Raven’s Choice

Gravity rush 2 The Ark of Time – Raven’s Choice

Gravity rush 2 The Ark of Time – Raven’s Choice


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده