نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۲

تمجید رییس استودیو بایوور از بازی Horizon Zero Dawn

رییس استودیو بایوور اعلام کرده که بی‌صبرانه منتظر تجربه بازی Horizon Zero Dawn است.

بازی Horizon Zero Dawn، ساخته استودیو گوریلا گیمز و انحصاری جدید پلی‌استیشن 4 که در تاریخ ۱۰ اسفند منتشر خواهد شد، این روز‌ها سر و صدای زیادی به راه انداخته است و پس از تعریف و تمجید‌های اخیر فیل اسپنسر، رییس بخش ایکس‌باکس، حال نوبت به آرون فلین، رییس استودیو بایوور، رسیده تا از این بازی تعریف کند. وی با انتشار توییتی در این مورد گفت:

به استودیو گوریلا گیمز بابت بازی Horizon Zero Dawn تبریک می‌گویم. ساخت یک IP جدید واقعا کار سخت و در عین حال مهم برای صعنت بازی است.

گوریلا گیمز پیش از این عمده شهرت خود را مدیون سری بازی‌های Killzone بود و Horizon Zero Dawn تجربه جدیدی برای آن‌ها به حساب می‌آید که بسیار هم موفق ظاهر شده است. همچنین استودیو بایوور نیز خود مشغول ساخت یک IP جدید است؛ بازی‌ای که الکترونیک آرتز در جریان جلسه گزارش مالی اخیر خود اعلام کرد پیش از ماه آوریل ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد. آرون فلین، چندی پیش در مصاحبه‌ای در مورد بازی جدید بایوور گفت:

در سال ۲۰۱۲ ما کار ساخت جهانی جدید را آغاز کردیم که پر از شخصیت‌ها، داستان‌های جدید بوده و گیم‌پلی تازه‌ای را ارائه می‌دهد. هدف ما ساده است؛ استفاده از تجربیات ۲۰ ساله در زمینه بازیسازی برای خلق تجربه‌ای که بتوانید همراه با دوستان‌تان از آن لذت ببرید. هیچ چیز به اندازه ساخت یک IP از صفر لذت‌بخش نیست و به اشتراک‌گذاری آن با شما در آینده، لذت این کار را حتی بیش‌تر هم می‌کند.

همچنین اندرو ویلسون، رییس الکترونیک آرتز، نیز توضیحاتی در مورد بازی جدید بایوور ارائه داده بود:

این بازی می‌تواند درک جدیدی از بازی‌های اکشن را به شما ارائه دهد و قرار است باعث شود تا همراه با دوستان‌تان گرد هم آمده و آن را بازی کنید. ما در مورد این مجموعه جدید بسیار هیجان‌زده هستیم و می‌دانیم که بازی توانایی جذب جامعه بزرگی از کاربران و گیمر‌ها را دارد.

در دیگر اخبار بازی مرتبط با Horizon Zero Dawn، اخیرا نمره‌های این بازی منتشر شد که می‌توانید جمع‌بندی آن‌ها را در زومجی بخوانید. همچنین موسسه سوپردیتا نیز پیش‌بینی کرد که این بازی، فروشی شبیه به بازی Uncharted 4 خواهد داشت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده