// سه شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

Devolver Digital اولین بازی نینتندو سوییچ خود را منتشر خواهد کرد

کمپانی دولور دیجیتال اعلام کرده است که اولین بازی کنسول نینتندو سوییچ خود را امسال منتشر خواهد کرد.

در جدید‌ترین اخبار بازی آمده است کمپانی Devolver Digital، که به‌واسطه انتشار سری بازی‌های Serious Sam و Hotline Miami در بین علاقه‌مندان به حوزه بازی‌های ویدیویی شناخته شده است، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی توییتر خبر از انتشار اولین بازی خود بر روی پلتفرم نینتندو سوییچ در سال جاری میلادی داده است. در متن این توییت چنین آمده است:

اگر بخت با ما یار باشد، اولین بازی ما بر روی نینتندو سوییچ در سال میلادی جاری منتشر خواهد شد! اخبار بیشتر در GDC ارائه می‌شود.

بزرگ‌ترین سوالی که هم‌اکنون ذهن باز‌یکنان را مشغول کرده و هنوز بی‌پاسخ مانده، این است که آیا اولین بازی دلور دیجیتال بر روی جدید‌ترین کنسول کمپانی نینتندو یک IP جدید بوده یا پورت یکی از بازی‌های فعلی این کمپانی است. این کمپانی دارای طیف وسیعی از بازی‌های مختلف و متفاوتی اعم از Luftrausers ،Enter the Gungeon ،Titan Souls و Nott a Hero است که اگر مسیر دوم را در پیش گیرد مطمئنا مورد استقبال بازیکنان قرار خواهد گرفت.

کنفرانس بازی‌سازان (به اختصار GDC) از ۲۷ فوریه تا ۳ مارس (۹ اسفند تا ۱۳ اسفند) در شهر سان فرانسیسکو، ایالت کالیفرنیا بر‌گزار خواهد شد. پیش از این اعلام شد که Devolver Digital به بازیسازانی که حق ورود به آمریکا را ندارند کمک  کرده و با فرا‌هم کردن امکاناتی نظیر پی‌سی‌های مخصوص بازی و هدست واقعیت مجازی HTC Vive در مکانی خارج از محل برگزاری کنفرانس بازی‌سازان، آثار این دسته از بازی‌سازان را به نمایش خواهد گذاشت.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده