// دوشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۲

توضیحات فیل اسپنسر در رابطه با ایکس باکس اسکورپیو و بازی های ژاپنی

رئیس ایکس‌باکس با انتشار توییت‌هایی توضیحاتی را در رابطه با اسکورپیو، عرضه Black Ops 2 برای ایکس‌باکس وان و بازی های ژاپنی ارائه کرد.

فیل‌ اسپنسر،‌ رئیس ایکس‌باکس مانند گذشته باری دیگر توییت هایی را در پاسخ شماری از طرفداران پیرامون کنسول آینده‌ی کمپانی مایکروسافت و برنامه‌های این کمپانی ارسال کرده است. شب گذشته در مجموعه‌ای از توییت‌ها، اسپنسر در رابطه با پروژه اسکورپیو، بازی‌های بیسبال، احتمال اضافه شدن بازی Call of Duty: Black Ops II به برنامه‌ی Backward Compatibility، بازی‌های ژاپنی و موارد دیگر صحبت‌هایی را ارائه کرد.

از پایین می‌توانید برخی از توئیت‌های ارسال شده را مطالعه کنید:

بروزرسانی اسکورپیو

کاربری نظر فیل‌اسپنسر را در رابطه با لاین‌آپ اسکورپیو و همچنین دیدگاه او در رابطه با بازی‌های قدیمی و انتشار بازی‌های جدید پرسیده است که اسپنسر در پاسخ او گفت:

بازی‌های ما چه قدیمی و چه جدید، نشان می‌دهد که چرا کسی اسکورپیو را انتخاب می‌کند. من واقعا احساس خوبی در رابطه با پیشرفت‌ها دارم.

در رابطه با بازی‌های نقش‌آفرینی ژاپنی (JRPG) برای ایکس‌باکس

کاربری با تشکر از پاسخ‌های فیل اسپنسر از او در رابطه با تغییراتی پرسیده است که برای دیدن نقش‌آفرینی ژاپنی بیشتر برروی ایکس‌باکس به وجود آمده است. اسپنسر در پاسخ به او نوشت:

هفته‌ی دیگر برای صحبت با سه ناشر Third Party در ژاپن خواهم بود. داشتن بازی Final Fantasy XV عالی بود و می‌دانم که مردم از من [بازی‌های] بیشتری را می‌خواهند.

بازی جدید Crimson Skies

کاربری با مخاطب قرار دادن اسپنسر در رابطه با علاقه‌ی او جهت ساخت یک Crimson Skies جدید پرسید و اسپنسر گفت:

 ما در حال حاضر برروی این بازی کار نمی‌کنیم اما مجموعه‌ی خیلی خوبی است، قطعا می‌توانیم نسخه‌های جدیدی از آن بسازیم.

Blaack Ops 2 Header

فیل اسپنسر همچنین با انتشار توئیت در رابطه با بازی‌های Backward Compatibility، در پاسخ به کاربری گفت:

نه، تغییری نداریم. لیست هفته‌ی آینده را دیدم، به نظر خوب است. قبل از اینکه [با سوالات]‌ بمباران شوم Black Ops II در میان آنها نیست.

کاربری در رابطه با بازی‌های Backward Compatibility از اسپنسر پرسیده‌ است که آیا او اطلاعی در رابطه با بازی‌ها و زمان انتشار آنها برای این خدمات دارد یا خیر؟ اسپنسر در توئیتی گفت:

از تمام بازی‌های آینده‌ی Backward Compatibility اطلاع دارم، اما معمولا نمی‌دانم که کی بازی‌‌های Third Party تایید می‌شوند.

کاربری دیگر از فیل‌اسپنسر می‌خواهد که حداقل تایید کند که آیا احتمال انتشار این بازی در نیمه‌ی اول ۲۰۱۷ برای خدمات Backward Compatibility وجود دارد یا خیر؟ اسپنسر در پاسخ این کاربر نیز نوشت نوشت:

حقیقتا در حال حاضر اطلاعی از تاریخ اضافه شدن بازی Black Ops 2 ندارم. نه من، نه مامور‌ها و نه حتی تیم Backward Compatibility [اطلاعی ندارند] ... متاسفم.

اسپنسر نیز یک بازی Third Party دیگر از بیس‌بال را برروی ایکس‌باکس وان می‌خواهد

کاربری از اسپنسر در رابطه با عرضه‌ی احتمالی یک MLB The Show دیگر از نوع بازی بیسبال برای ایکس‌باکس پرسیده است؟ رئیس ایکس‌باکس در جوابی نوشت:

من دوست دارم که یک بازی Third Party بزرگ از بازی بیس‌بال برای ایکس‌باکس عرضه شود.

در دیگر اخبار بازی ایکس‌باکس، مایکروسافت اخیرا تایید کرده است که کنفرانس خبری مایکروسافت در E3 2017 به روز یکشنبه منتقل شده است. نمایش در روز یکشنبه ۱۱ ژوئن (۲۲ خرداد ۱۳۹۶ به وقت ایران) و به همراه اخباری از پروژه اسکورپیو برگزار می‌شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده