// دوشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۹

نسخه پلی استیشن 4 بازی The Silver Case با دو اپیزود داستانی جدید منتشر می‌شود

سودا51 اعلام کرد که دو اپیزود داستانی جدید The Silver Case به همراه نسخه پلی‌استیشن 4 این بازی منتشر می‌شود.

بازی  The Silver Case یک اثر ماجراجویی است که داستان آن پیرامون یک کاراگاه پلیس و جستجوی قاتل زنجیره‌ای روایت می‌شود. این بازی در سال ۱۹۹۹ میلادی برای پلی‌استیشن عرضه شد.

حال در جدیدترین اخبار بازی گوچی سودا (معروف به Suda51) اعلام کرد که قرار است دو اپیزود داستانی جدید بازی ریمستر The Silver Case را با عرضه آن برای پلی‌استیشن 4 منتشر کند. وقایع اپیزود «مقدمه» این بازی که با نام YAMI معرفی شده است، چند ماه پیش از اتفاقات نسخه اصلی بازی The Silver Case اتفاق می‌افتد که داستان جدیدی را در انتهای نسخه اصلی این بازی روایت می‌کند. در آن سو قسمت داستانی دیگر این بازی با نام White Out Prologue معرفی شد که قرار است ادامه‌ای از فصل The Silver Case: Ward 25 را به نمایش بگذارد.

نسخه ریمستر بازی The Silver Case مهر ماه گذشته برای رایانه‌های شخصی منتشر شد و چندی پیش شاهد معرفی نسخه فیزیکی این بازی ۱۷ ساله بودیم. در سوی دیگر اعلام شد که نسخه کنسولی این بازی نیز در دست ساخت است و قرار است برای پلی‌استیشن 4 عرضه شود. همینطور این بازی برای کنسول دستی نینتندو DS نیز در دست توسعه بود که نسخه نهایی آن به دلیل هم خوانی نداشتن با استاندارد‌های Suda51 لغو شد.

استودیو گرس‌هاپر منوفکچر (Grasshopper Manufacture) و کمپانی ان‌آی‌اس آمریکا (NIS America) به انتشار این دو اپیزود داستانی جدید بر روی رایانه‌های شخصی اشاره‌ای نکردند یا در صورت انتشار، قیمت آن به چه صورت خواهد بود.

همانطور که در بالا اشاره شد بازی The Silver Case در تاریخ ۲۹ فروردین ماه ۹۶ (۱۸ آوریل)  در آمریکای شمالی و اول اردیبهشت در اروپا برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. در صورت تمایل می توانید بازی را هم اکنون بر رو پی‌سی تجربه کنید.

 


منبع DualSHockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده