کپکام دلیل کم بودن عرضه اولیه بازی Resident Evil 7 را شرح داد

یک‌شنبه 1 اسفند 1395 - 23:32
مطالعه 2 دقیقه
رزیدنت اویل 7 / Resident Evil 7
کمپانی کپکام در اظهارات جدید خود دلیل کمتر بودن محموله اولیه بازی Resident Evil 7 نسبت به نسخه‌های گذشته مجموعه را توضیح داد.
تبلیغات

۲.۵ میلیون نسخه از بازی Resident Evil 7 در هفته اول انتشار آن به بازار عرضه شد که این رقم نسبت به آمار عرضه اولیه بازی‌های Resident Evil 5 و Resident Evil 6 بسیار کمتر است. از زمان عرضه بازی تا تاریخ ۱۰ فوریه مجموعا ۳ میلیون نسخه از Resident Evil 7 به بازار عرضه شده است. با این حال عرضه بازی رزیدنت اویل 7 برای رسیدن به نقشه کپکام بایستی تا پایان ماه مارس مجموعا از مرز ۴ میلیون نسخه عبور کند. و اما در جدیدترین اخبار بازی، به لطف ترجمه یکی از جلسات پرسش و پاسخ پیرامون درآمد کپکام، مدیریت این کمپانی دلیل عرضه اولیه کمتر بازی را توضیح داده و گفت که معتقد است بازی Resident Evil 7 می‌تواند به هدف پیش بینی شده تا پایان ماه مارس برسد. کپکام گفت:

کپکام در ادامه اظهار داشت:

Resident Evil 7

علاوه بر توضیحات بالا، در این پرسش و پاسخ کپکام در رابطه با بسته‌های الحاقی Resident Evil 7 و اینکه چگونه آن‌ها می‌توانند موجب ادامه روند علاقه بازیکنان به بازی شوند سخن گفت. بسته‌هایی که قرار است به بازی جهت فروش مناسب در مدت زمانی گسترده‌تر کمک کنند. به طور خلاصه کپکام توضیح داد که بسته‌های الحاقی بازی Resident Evil 7 عنصر مهمی جهت عبور فروش بازی از آمار کسب شده توسط Resident Evil 6 به حساب می‌آیند. بازی که با فروش ۶.۷ میلیون نسخه‌ای خود، دومین بازی پرفروش کپکام محسوب می‌شود.

اولین بسته الحاقی Resident Evil 7 که با نام Banned Footage Vol. 1 شناخته می‌شود یک هفته پس از انتشار بازی عرضه شد و بسته الحاقی دوم بازی یعنی Banned Footage Vol. 2 نیز سه شنبه هفته گذشته در دسترس بازیکنان قرار گرفت.

در ضمن کپکام تایید کرد بازی Resident Evil 7 در حال حاضر هزینه ساخت خود را جبران کرده است. می‌توانید این پرسش و پاسخ را از اینجا مطالعه کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از Resident Evil 7، نقد بازی توسط زومجی و نظر دیگر منتقدان سرتاسر جهان را از دست ندهید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات