// سه شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۲

ESA قانون منع مهاجرت ترامپ را بی پروا و مبتنی بر اطلاعات غلط خواند

رئیس انجمن نرم‌افزارهای سرگرمی در بیانیه‌ای، راهکارهایی را برای رفع مشکلات ناشی از فرمان اجرایی ترامپ در زمینه مهاجرت ارائه کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی، ماه گذشته، بلافاصله پس از اینکه دونالد ترامپ سیاست مسافرتی جنجال‌برانگیز خود را اعلام کرد، «انجمن نرم‌افزارهای سرگرمی» به عنوان یک گروه بالادستی در صنعت گیم بیانیه‌ای صادر کرد که در آن، از اینکه این فرمان چگونه می‌تواند اثری منفی روی صنعت گیم آمریکا بگذارد صحبت کرد. حال مایکل گالاگر، رئیس این انجمن، بیانیه جدید و کامل‌تری در این زمینه منتشر کرده که همچنان موضع انتقادی خود را حفظ کرده است:

رئیس‌جمهور در خصوص سازندگان و داستان‌سرایان خارجی ما، در مسیری بی‌پروا و مبتنی بر اطلاعات غلط پیش می‌رود، و انجمن ما نیز برای درخواست اتخاذ راه‌حلی بهتر برای نگرانی‌های امنیتی، به بزرگان صنعت گیم می‌پیوندد. ما در ماه‌های پیش رو، درباره رهنمودهای سیاسی که استانداردهای ما را ارتقا دهد هوشیار خواهیم بود، و برای دفع اثر رهنمودهای انحرافی که مرزهای ما را کم فروغ کرده با شما همکاری می‌کنیم.

در بیانیه اصلی انجمن نرم‌افزارهای سرگرمی، گروهی که هر ساله نمایشگاه E3 را سازماندهی کرده و نماینده صنعت گیم در واشنگتن نیز هست، گفته شده که بازار صنعت گیم در آمریکا متکی به استعدادهای مهاجر است:

در حالی که ارتقا امنیت ملی و بحث حفاظت از شهروندان به عنوان یک هدف حیاتی را به رسمیت می‌شناسیم، اتکای شرکت‌های ما به شهروندان مستعد و ماهر آمریکایی، کشورهای خارجی و مهاجران به یک اندازه است. اعمال و سخنان کشور ما، بایستی از مشارکت آن‌ها در اقتصاد آمریکا حمایت کند.

در بیانیه جدید، گالاگر گفته که انجمن آن‌ها در آینده روی چند هدف تمرکز خواهد کرد که از جمله آن‌ها، آموزش در مورد مسائلی همچون مهاجرت، تجارت، امنیت سایبری و غیره به «چهره‌های کلیدی» واشنگتن دی‌سی و سرتاسر کشور است. به گفته گالاگر:

انجمن از نوآوران، سازندگان و مصرف‌کنندگان دفاع خواهد کرد، افرادی که اکوسیستم بازی‌های ویدیویی را تشکیل می‌دهند. ما از طرف تک تک شما اینجا هستیم تا از حملات گمراه‌کننده و زیان آور دفاع، و همچنین از عناصری که در رشد مثبت این جامعه بزرگ مشارکت دارند حمایت و جانب‌داری کنیم.

انجمن همچنین گفته که با «قانون‌گذاران» نیز ارتباط برقرار می‌کند تا به آن‌ها، در فهم بهتر بازی‌های ویدیویی کمک کند. بخشی از این تلاش، توسعه فعالیت کانال توییچ GovGames خواهد بود. این یک سایت استریم ویدیو است که در سال گذشته، چند نفر از اعضای کنگره در آن بازی‌های ویدیویی انجام دادند. انجمن در کنار این موضوع، به این نیز اشاره کرده که به تشکیل یک گروه درون‌کنگره‌ای «با تمرکز انحصاری روی انواع فناوری‌های «واقعیت مجازی» نیز کمک خواهد کرد.

گاراگر در بیانیه خود، به امیدواری انجمن در زمینه مشارکت بیشتر گیمرها در فرایندهای سیاسی نیز اشاره کرده است. تاکنون ۱٫۷ میلیون نفر به شبکه رأی‌دهندگان بازی‌های ویدیویی پیوسته‌اند و انجمن امیدوار است تا با این افراد، در زمینه «مسائل مهم» کار کند.

ما بزرگ‌ترین صنعت گیم مملو از بهترین و خلاق‌ترین استعدادهای جهان را داریم و ESA به خود افتخار می‌کند که در هر نوبت و در هر انجمن، برای پیشبرد منافع جمعی‌مان فعالیت کرده است. همه اعضای انجمن ما، این را که صدا و حامی خلاق‌ترین، نوآورترین و سرگرم‌کننده‌ترینِ همه صنایع و گروه‌های جامعه باشند، یک امتیاز ویژه می‌بینند.

انجمن نرم‌افزارهای سرگرمی (ESA) برخی از بزرگ‌ترین شرکت‌های صنعت گیم را به عنوان اعضای خود می‌بیند. اکتیویژن بلیزارد، الکترونیک آرتز، مایکروسافت، سونی، نینتندو، تیک-تو، وارنر بروس، یوبی‌سافت و بتسدا، شرکت‌هایی هستند که در این انجمن عضویت دارند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده