// پنجشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۳

جزییات بروزرسانی نسخه پلی‌ استیشن 4 پرو بازی Rocket League

بروزرسانی جدید بازی Rocket League قرار است که پشتیبانی از کنسول پلی‌استیشن 4 پرو را به این بازی اضافه کند.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو سایانیکس (Psyonix) اعلام کرد که بروزرسانی پلی‌استیشن 4 پرو بازی Rocket League بزودی منتشر می‌شود.

بروزرسانی پلی‌استیشن 4 پرو این بازی به همراه بسته‌الحاقی جدید Hot Wheels که چندی پیش معرفی شد، در تاریخ ۳ اسفند ماه (۲۱ فوریه) در دسترس قرار می‌گیرد. این بروزرسانی به کاربران اجازه می‌دهد که بازی را بر روی پلی‌استیشن 4 با رزولوشن 1080p و بر روی پلی‌استیشن 4 پرو با رزولوشن 4K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه در تمام مراحل و حالت‌ها (دو-نفره بر روی یک نمایشگر) تجربه کنند. در حالی که حالت‌های سه و چهار نفره را می‌توان در بسیاری از مراحل با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه با رزولوشن‌های یاد شده تجربه کرد. جزئیات مربوط به مراحلی که از این رزولوشن و نرخ فریم ریت پشتیبانی نمی‌کنند، هنوز مشخص نشده است.

همچنین در ادامه اعلام شد یک جعبه‌ی جدید، که محتویات آن با رای‌گیری از طرفداران تعیین شده، با این بروزرسانی به بازی اضافه می‌شود. بهبود عملکرد فنی بازی در پلی‌استیشن 4، بهینه‌سازی بخش‌های مختلف آن و همین‌طور رفع شدن تعدادی باگ، از موارد دیگری است که با این آپدیت در بازی اعمال می‌شود.

در اخبار دیگر مربوط به این بازی، استودیو سایانیک قرار است با همکاری کمپانی اسباب‌بازی سازی زگ اتومبیل‌های این بازی را در قالب اسباب بازی عرضه کنند.

بازی Rocket League هم اکنون برای  کاربران پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده