نویسنده: کیان کاظمی
// شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲

سه بازی جدید معرفی نشده کمپانی کپکام فاش شد

سه بازی معرفی نشده کمپانی کپکام به همراه طراحی اولیه و اطلاعات کوچکی از آن‌ها فاش شد.

یک گزارش تازه در انجمن GBAtemp موجب لو رفتن سه بازی معرفی نشده کمپانی کپکام شد. با وجود اینکه به نظر می‌رسد انجمن مذکور از چیزی که منتشر کرده اطمینان دارد، اما هنوز مشخص نیست که این پروژه‌ها در چه مرحله‌ای از ساخت قرار دارند. جدا از این موارد می‌توانیم نگاهی به طراحی‌ هنری، مفاهیم کلی، نام و خلاصه آن‌ها بندازیم.

در ادامه نگاهی به این سه بازی خواهیم انداخت که طبق گذارش به ترتیب Broken Horizon ،Knights of Aegis و Lost Star نام دارند.

Knights of Aegis (بازی اکشن تیراندازی همراه با جادو که بخش داستانی طولانی دارد)

Knights of Aegis

در توضیحات بازی آمده است:

نیویوک، سال ۱۹۷۴، شما به عضویت فرقه Order of Aegis درآمده‌اید؛ یک انجمن برادری خبره که متشکل از شوالیه‌هایی عارف بوده و سوگند خورده‌اند از سرزمین‌های نیروهای فراطبیعی و فانی محافظت کنند و حافظ صلح باشند. هنگامی که یک اهریمن قدرتمند از تاریکی برانگیخته می‌شود، شما باید در نیروهای باستانی استاد شوید تا آینده بشریت را نجات دهید.

Broken Horizon (بازی تیراندازی متمرکز بر ربات‌ها با چهار بازیکن)

در توضیحات بازی آمده است:

دو قرن پس از ترک سیاره Eden، گروهی از کلونی‌ها همچنان برای بقا به نبرد می‌پردازند. به یک بازی همکاری چهارنفره (co-op) متمرکز بر ربات‌ها بپیوندید و به نبرد با محیط خصومت‌آمیز سیاره، مهاجمین انسان و نیروهای بیگانه که قصد تصرف و کنترل نیروی حیات سیاره T-Engرا دارند بپردازید.

Lost Star (بازی علمی تخیلی متمرکز بر کاوش کهکشان‌ها)

Lost Star

در توضیحات بازی آمده است:

یک خدمه در یک کشتی فضایی کوچک به نام Lost Star در گوشه کهکشان سفر می‌کنند و هر چیز باارزشی را استخراج می‌کنند. هنگامی که با یک نقشه باستانی رو به رو می‌شوند، خدمه ناخواسته به جنگی تمام عیار میان خیر و شر وارد می‌شوند.

نظر شما در رابطه با ایده‌های بالا چیست؟ اطلاعات بیشتر در رابطه با این بازی‌های جدید را می‌توانید از طریق انجمن GBAtemp به دست آورید. در نظر داشته باشید که این اطلاعات در حد شایعه بوده و هیچ تاییدیه رسمی از سوی کپکام منتشر نشده است.


منبع gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده