نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۱

انتشار چهار بازی بزرگ توسط یوبیسافت در سال مالی 2017 - 2018

در جریان جلسه گزارش مالی یوبیسافت، مدیر عامل این استودیو اعلام کرد که این شرکت فرانسوی، قصد دارد در سال مالی 2017، چهار بازی بزرگ عرض کند.

چندی پیش جلسه گزارش مالی فصلی یوبی سافت برگزار شد و ایو گیلمو، مدیر عامل اجرایی این استودیو، اطلاعات تازه‌ای در رابطه با بازی‌هایی که قرار است Ubisoft در سال مالی ۲۰۱۷ -۲۰۱۸ که از تاریخ اول آوریل ۲۰۱۷ (۱۲ فروردین ۱۳۹۶) شروع می‌شود و در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۱۸ (۱۱ فروردین ۱۳۹۷) به پایان می‌رسد، منتشر شوند، ارائه داد.

در جدیدترین اخبار بازی، گیلمو در این جلسه اعلام کرد که آنها تصمیم گرفته‌اند برای یکی از بازی‌های تازه منتشر شده موفق خود، به جای اینکه نسخه جدیدی عرضه کنند، با انتشار محتوای تازه، آن را گسترش دهند و همچنین آنها قصد دارند در بازه زمانی سال مالی ۲۰۱۷، چهار بازی Triple AAA (بازی بزرگ) عرضه کنند.

در ادامه این جلسه، الین مارتینز، مدیر مالی این استودیو، اعلام کرد که یکی از این بازی‌های بزرگ، South Park: The Farctured but Whole است که چندی پیش عرضه آن با تاخیر مواجه شد و به همین دلیل انتشار آن در سال مالی ۲۰۱۷ به وقوع می‌پیوندد. مارتینز همچنین اعلام کرد که دلیل اینکه آنها تصمیم گرفته‌اند دنیای یکی از بازی‌های جدید خود را گسترش دهند و نسخه تازه‌ای از آن را عرضه نکنند، این است که بازی‌های این کمپانی، در حال سپری کردن روزهای خوبی در بازار هستند و به همین دلیل آنها تصمیم گرفته‌اند که تمرکز خود را برروی گسترش این بازی‌های بگذارند. با این حال مارتینز و گیلمو هیچکدام اشاره‌ای به نام بازی نکردند. در انتهای این جلسه نیز اعلام شد که اطلاعات تکمیلی درباره بازی‌های این کمپانی در ماه می ارائه می‌شود.


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده