نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۱

تاریخ عرضه نسخه فیزیکی The Walking Dead: A New Frontier مشخص شد

استودیو تل‌ تیل گیمز با انتشار تریلری، ضمن مشخص کردن تاریخ عرضه نسخه فیزیکی The Walking Dead: A New Frontier، تاریخ انتشار قسمت سوم بازی را نیز اعلام کرد.

یکی از بازی‌های موفق استودیو تل‌تیل گیمز که اخیرا عرضه شده است، بازی جدید این استودیو در دنیای مردگان متحرک با نام The Walking Dead: A New Frontier است که تا به حال دو قسمت از این بازی منتشر شده است. حال در جدیدترین اخبار بازی، این استودیو، با انتشار تریلری اعلام کرد که قسمت سوم بازی ماه مارس (اسفند / فروردین) عرضه خواهد شد و تاریخ عرضه نسخه فیزیکی بازی را نیز مشخص کرد.

بر اساس اعلام Telltale Games، قسمت سوم این بازی که «بالاتر از قانون» (Above the Law) نام دارد، برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد و علاقمندان می‌توانند ماجراهای کلمنتاین و خاویر را ادامه دهند. همچنین مشخص شد که نسخه فیزیکی بازی، در تاریخ ۲۸ فوریه (۱۰ اسفند) در آمریکای شمالی و ۳ مارس (۱۳ اسفند) در اروپا برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. این نسخه فیزیکی، شامل دو قسمت اول بازی است و خریداران این نسخه می‌توانند قسمت‌های بعدی را که برای بازی منتشر می‌شود، به صورت رایگان دانلود کنند.

در انتها می‌توانید تریلر جدید منتشر شده از بازی را تماشا کنید:

|  |


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده