// جمعه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲

بخش آنلاین Red Dead Redemption 2 با GTA Online رقابت نخواهد کرد

استراوس زلنیک، مدیر عامل کمپانی تیک تو، به تازگی صحبت‌هایی را در خصوص بازی Red Dead Redemption 2 و بخش آنلاین آن داشته است.

بسیاری از ما بی‌صبرانه منتظر بازی Red Dead Redemption 2 هستیم و در این بین انتشار هرگونه اطلاعات جدیدی از آن باعث خوشحالیمان خواهد شد. در جدیدترین اخبار بازی، استراوس زلنیک، مدیر عامل کمپانی تیک تو اینتراکتیو، در جریان جلسه گزارش مالی به برخی از سوال‌ها پیرامون این اثر پاسخ داده است. البته اشاره شده که او در خصوص ارائه اطلاعات از بازی طفره رفته و اعلام کرده مانند همیشه هرگونه اطلاعیه در خصوص بازی‌های شرکت راک‌ استار گیمز (Rockstar games) تنها توسط خوشان ارائه خواهد شد.

استراوس زلنیک (Strauss Zelnick) اشاره کرده که در سال اول عرضه بازی Red Dead Redemption بیش از ۸.۵ میلیون نسخه از آن به بازار ارسال شد اما در نهایت این آمار به ۱۵ میلیون نسخه رسید. او از ارائه هرگونه اطلاعات در خصوص پیش‌بینی تقریبی کمپانی برای مقدار فروش بازی Red Dead Redemption 2 خودداری کرد. با این حال گفت که از پتانسیل بالای بازی برای فروش بسیار خوب به خصوص برای بخش آنلاینش به علت تعامل‌ها و سود حاصل از آن آگاه و هیجان زده است. 

مطمئنا ما به شدت در خصوص این بازی مشتاق هستیم، نه‌تنها برای خود Red Dead Redemption 2 بلکه بخش آنلاین و مسائل پیرامون آن. در آینده راک استار زیادتر در خصوص بازی صحبت خواهد کرد اما موردی که مشخص بوده انتظارات فوق‌العاده بالا از دو جانب خودمان و مشتریان برای این بازی است. 

استراوس زلنیک در خصوص بازاریابی تیک تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive) پیرامون این بازی نیز گفت:

موردی که برای بسیاری مشخص بوده احترام بالای ما به محصولاتمان با پشتیبانی بسیار قوی از آن‌ها است. من به تمام تیم بازاریابی تیک تو افتخار می‌کنم، مطمئنا پشتیبانی و حمایت ما از تمامی محصولات آینده‌مان به شدت خوب خواهد بود. 

سال گذشته یک تحلیلگر اعلام کرد که بازی Red Dead Redemption 2 در کمترین حالت بیش از ۱۵ میلیون نسخه خواهد فروخت!

 در طول این جلسه از زلنیک در خصوص نظرش پیرامون پتانسیل بخش آنلاین دو بازی GTA Online و Red Dead Redemption 2 و رقابتشان با یکدیگر بر سر جذب بازیکنان سوالی پرسیده شد و او این‌گونه پاسخ داد:

من علاقمندم که بگویم سرگرمی مانند یک حیوان غیرمعمول است. تمامی خواص، مسائل و ویژگی‌های یک سرگرمی مطمئنا به هیچ وجه با یک محصول یا سرگرمی دیگر رقابت نمی‌کند.

شما هیچ‌گاه به سرگرمی نیازی ندارید، بلکه سرگرمی چیزی است که شما علاقمند و خواستار آن هستید. گاهی اوقات در بازار هیچ محصولی نیست که بتواند نظر شما را به خود جلب کند و مطمئنا دلیلی وجود ندارد که به سمت آن بروید. اما اگر به صورت همزمان از چند مورد خوشتان آمد و یک مصرف کننده مشتاق باشید تمامی آن‌ها را تهیه خواهید کرد.   

او این گونه صحبت‌های خود را ادامه داد:

من فکر نمی‌کنم که رقابتی میان بازی‌های آیند‌ه‌مان وجود داشته باشد، اما نکته‌ای که همیشه برای ما (تیک تو) مهم محسوب می‌شود موفقیت‌مان با کیفیت [ساخته‌هایمان] است. به نظر من موفقیتی که از بازی Red Dead Redemption 2 انتظار می‌رود در وحله اول به کیفیت آن بستگی دارد. مطمئنا یکی از اصلی‌ترین دلایل موفقیت عظیم و همیشه رو به جلو Grand Theft Auto Online از دید من کیفیت خارق‌العاده آن است. 

بازی Red Dead Redemption 2 پاییز امسال برای دو پلتفرم پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. مدتی پیش یک خرده‌فروشی تاریخ عرضه این اثر را فاش کرد و هیدئو کوجیما آن را به عنوان موردانتظارترین بازی خود در سال ۲۰۱۷ انتخاب کرد. آخرین ساخته راک استار در لیست مورد انتظارترین آثار امسال از دید زومجی قرار دارد.


منبع Game Spot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده