// جمعه, ۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

هیدئو کوجیما موردانتظارترین بازی خود در سال ۲۰۱۷ را مشخص کرد

هیدئو کوجیما به تازگی موردانتظارترین بازی خود در سال ۲۰۱۷ را مشخص کرده و به نظر می‌رسد تنها ما گیمران منتظر Red Dead Redemption 2 نیستیم!

هیدئو کوجیما نیز به مانند ما منتظر بازی‌هایی بوده که در سال آینده عرضه می‌شود ولی سوال اصلی این است که کدام اثر در صدر لیست او قرار دارد؟ به تازگی خالق سری متال گیر سالید در مصاحبه‌ای که داشته اعلام کرده که به شدت منتظر بازی بعدی شرکت فوق‌العاده قدرتمند و محبوب راک استار، Red Dead Redemption 2 است.

با نگاهی به بازی‌های آینده انتخاب من Red Dead Redemption 2 است.     

کوجیما مدت طولانی است که از طرفداران شرکت راک استار است. پیش از این در سال ۲۰۱۳ او گفته بود Grand Theft Auto V تاثیر فراوانی بر روی او گذاشته تا جایی که نگرانی‌هایی را نسبت به پروژه خود Metal Gear Solid V پیدا کرده است! او در آن سال این گونه نظر خود را در خصوص راک استار اعلام کرد:

راک استار بهترین تیم ممکن بازی‌سازی را در اختیار دارد زیرا آن‌ها بدون هیچ شکی همیشه صنعت را با آثار خود چندقدم رو به جلو برده‌اند.    

Red Dead Redemption 2

طبق برنامه ریزی‌های انجام شده Red Dead Redemption 2 قرار است در پاییز ۲۰۱۷ بر روی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه شود. اولین تریلر بازی توانست تا حدی ما را با دنیای فوق‌العاده زیبای آن آشنا کند ولی تا به این لحظه هیچ جزئیاتی از گیم‌پلی و داستان بازی را در اختیار نداریم.   

کوجیما همچنین در طول این مصاحبه موردانتظارترین فیلم سال آینده خود را Blade Runner 2049 با بازی هریسون فورد و رایان گاسلینگ معرفی کرد که در طول این هفته شاهد یک تیزر تریلر و تصاویری از آن بودیم. البته شایعاتی به گوش رسیده که گاسلینگ در بازی Death Stranding حضور دارد ولی برای پاسخ خود تنها باید انتظار را پیشه کنیم. 

این بازی‌ساز بزرگ ۲۰۱۶ را سال واقعیت مجازی نامید:

 فرهنگ مشاهده تصاویر برای ۱۲۰ سال است که هیچ تغییری نداشته و به نظر من واقعیت مجازی یکی از اتفاقات تاثیر گذار در سال ۲۰۱۶ بود زیرا این تکنولوژی تغییرات بسیاری موثری را بر روی سرگرمی، زندگی روزانه ما، آموزش، فرهنگ و... خواهد داشت. بنابراین واقعیت مجازی تنها برای حوزه بازی نیست. 

هیدئو کوجیما که اخیرا در طول مراسم گیم آوارد جایزه نماد صنعت بازی‌سازی را دریافت کرد در حال حاضر بر روی ساخت بازی Death Stranding مشغول است که افرادی از جمله مدس میکلسن، نورمن ریداس و گیرمو دل تورو در آن حضور دارند.  


منبع Game Spot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده